Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:59:36 GMT

مسابقات موتورسواری ایلام لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۱۲۷۵

مسابقات موتورسواری ایلام لغو شد

 سعید خسروی نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقه‌ بزرگ موتور سنگین حرکات نمایشی قرار بود صبح امروز برای اولین بار با حضور ۱۷ استان در بام ایلام برگزار شود.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و لزوم جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس این رقابت ها بر اساس آیین نامه ابلاغی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار می شد اما تماشاگران با وجود هشدارهای لازم در این مسابقه بدون رعایت موارد بهداشتی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی نژاد یادآور شد: با توجه به اینکه این ورزش قابل اجرا در سالن های سرپوشیده نیست بنابراین باید در محلی روباز و دارای استاندارد برگزار شود و سبب ایجاد ترافیک نشود و تنها مکان دارای چنین شرایطی بام ایلام است و همین امر سبب تجمع بیشتر مردم می شود.

مسوول روابط عمومی ورزش و جوانان ایلام گفت: با وجود فراهم کردن ۸۰۰ متر در ۲ طرف این پیست برای حضور تماشاگران و رعایت فاصله گذاری اما تعداد بالای تماشاگران دور از انتظار بود و متاسفانه این افراد بدون استفاده از ماسک و دستکش وعدم رعایت فاصله گذاری احتمال ایجاد خطر را دوچندان کردند.

خسروی نژاد اظهار داشت: برای حفظ سلامت همشهریان و تماشاگران حاضر با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام این مسابقات لغو و از تماشاگران درخواست شد محل را در اسرع وقت ترک کنند.

وی اضافه کرد: ۲۶ شرکت کننده از استان های ایلام، تهران، قم، اراک، همدان، شیراز، اصفهان، بندر عباس، بوشهر، خوزستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، آذربایجان غربی، گیلان و قزوین در این مسابقات حضور داشتند.

هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام دارای ۵۰۰ عضو فعال است.

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی ایلام ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی ایلام ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی ایلام ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا غلامی زارع شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری میزبانی انتخاب برترین‌های کشتی نونهالان استان برای قهرمان کشوری در شهرستان که با حضور علی حاجی نژاد معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تشکیل شد، اظهار کرد: ۲۴ فروردین ماه بردسکن میزبان ۲۵۰ نفر ورزشکار نونهال کشتی از شهرستان‌های مختلف استان است که می‌طلبد به جهت میزبانی خوب همه ادارات همکاری کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن افزود: برترین‌های کشتی در این دوره برای مرحله کشوری در اوزان مختلف انتخاب خواهند شد.

وی اظهار کرد: این رقابت‌های در یک روز و همزمان در روی سه تشک کشتی در محل سالن کوثر شهرستان برگزار می‌شود.

میزبانی خوب در رقابت‌های کشتی

همچنین حاجی نژاد، معاون فرماندار بردسکن گفت: از آنجا که بردسکن میزبان این دوره مسابقه کشتی نونهالان استان است باید همه همکاری کنند تا میزبان خوبی برای هم استانی‌ها و ورزشکاران رشته کشتی باشیم.

گفتنی است؛ در جلسه تاکید شد، هریک از ادارات همکاری لازم را با اداره ورزش و جوانان برای برگزاری این رویداد ورزشی به عمل آورند.

کد خبر 6063921

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • فیروزه محمدزمانی؛ پرواز بانوی تاریخ ساز از زمین به آسمان | آن هایی که از دست دادیم
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!