Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ماکوتو هاسبه هافبک باسابقه تیم ملی فوتبال ژاپن و  اینتراخت فرانکفورت در بازی برابر وردربرمن رکورد زد و توانست رکورد بازیکنان آسیایی را با بیشترین حضور در بوندس لیگا به نام خود به ثبت رساند. این بازیکن ژاپنی با حضور در تیم های فرانکفورت، ولفسبورگ و نورنبرگ به رکورد ۳۰۸ بازی در بوندسلیگا رسید تا در کنار چا بوم کئون بازیکن باسابقه تیم ملی فوتبال کره جنوبی رکورد بیشترین حضور آسیایی‌ها در تاریخ بوندسلیگا را در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در صورتی که هفته آینده این بازیکن ژاپنی برای تیمش به میدان برود، به تنهایی رکورددار حضور در تاریخ بوندسلیگا بین بازیکنان آسیایی می شود.  چا بوم کئون در تیم های دارمشتات، فرانکفورت و بایر لورکوزن بازی کرده بود. 

در رده سوم این فهرست یک بازیکن ایرانی حضور دارد. مهدی مهدوی کیا  در ۲۵۵ مسابقه در بوندس لیگا با هامبورگ SV و فرانکفورت حضور پیدا کرده است تا در رده سوم قرار گرفته باشد.

در رده چهارم، یاسوهیکو اوکودرا قرار دارد. او ۲۳۴ مسابقه با تیم های کلن و وردربرمن ثبت کرد. کو جا چول بازیکن کره جنوبی در جایگاه پنجم قرار دارد. این هافبک ۳۹ ساله در آگسبورگ، ولفسبورگ و ماینتس توانست ۲۱۱ بازی انجام دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا بوندس لیگا مهدی مهدوی کیا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!