Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@20:29:24 GMT

دلیل دپوی خودروها در پارکینگ خودروسازی‌ها چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۱۴۵۰

دلیل دپوی خودروها در پارکینگ خودروسازی‌ها چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت گفت: این واحد بزرگ صنعتی حاصل تلاش و کار شبانه روزی کارآفرینان ایرانی است. ایجاد واحد صنعتی در چنین ابعادی تاثیر انکار ناپذیر در این منطقه دارد که فرهنگ و مناسبات منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

او بیان کرد: امروز تولید از جهات مختلف قابل حمایت است و به عنوان نکته‌ای مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت لبنیات باید الزامات سلامت و ایمنی برای مردم داشته باشد به طوری که می‌توانیم اعلام کنیم در اوج بیماری کرونا این واحد صنعتی از آلوده شدن به ویروس مصون ماند.

مدرس خیابانی گفت: حتی در سخت‌ترین شرایطی که کرونا فعالیت‌های کشور را تحت تاثیر قرار داد تولید متوقف نشده و تحت دستورالعمل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه داد. امیدواریم سهم واحدهای تولیدی ما در ایجاد اشتغال و صادرات افزایش پیدا کند. سهم صادرات مواد لبنی در سال ۹۸ با ۳۰ درصد افزایش به ۱.۱ میلیارد دلار رسید. در تکنولوژی واحدهای تولیدی می‌توان گفت در منطقه کم رقیب هستیم پس می‌توانیم بازار منطقه را به طور کامل در اختیار داشته باشیم.

راه اندازی واحدهای راکد اولویت وزارت صمت

سرپرست وزارت صمت تصریح کرد: در شرایط فعلی راه‌اندازی واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی مهم‌ترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. از حدود ۵۰ هزار واحد موجود در شهرک‌های صنعتی حدود ۱۰ هزار واحد غیر فعال هستند که باید به تفکیک و به ترتیب فعال شوند. شاید بزرگ‌ترین ماموریت وزارت صمت فعال سازی واحد‌های صنعتی است.

وی درباره خودروهای مانده در پارکینگ‌های ایران خودرو و سایپا گفت: طبیعتا خودرو سازها نیاز دارند هر چه سریع تر خودروها را فروخته و به نقدینگی تبدیل کنند. هماهنگی خوبی با گمرک جمهوری اسلامی داشتیم و قطعات زیادی ترخیص شد که نتیجه آن آمادگی بیش از ۲۲ هزار خودرو برای تحویل به مشتریان بود. خودروسازها تلاش می‌کنند به روز تحویل بدهند. بخشی از قطعات جزیی است که هنوز داخلی سازی نشده. علی رغم تنگنایی که خودروسازها در آن قرار دارند تلاش می‌کنیم تا با دستیابی به بهره وری بهتر قیمت‌های تمام شده را به حداقل برسانیم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دپوی خودرو پارکینگ صنعت صادرات وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه جایدشت ایجاد شده است ، گفت: در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی ، ۱۸۲ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است.
مسعود عظیمی افزود: شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه گذار است و فعال سازی ناحیه صنعتی جایدشت در برنامه قرار دارد.
وی افزود: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره بردار برای ۴۶۰ نفر در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد اشتغال ایجاد کرده است.
عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر جاده فارس با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است ، بیان کرد: توسعه زمین‌های شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: از واحد‌های صنعتی که هم اکنون مراحل پایانی ساخت و ساز را طی می‌کند، ۲ واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر است که نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.
شهرستان فیروزآباد در جنوب فارس و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • پلمب یک واحد دپوی چوب در شهرستان بهشهر