Web Analytics Made Easy - Statcounter

روایت جالب و جذاب از برخورد رضا شاهرودی با بازیکنان جوان پرسپولیس و همچنین تغییرات به وجود آمده در زمان بگوویچ در بخش دوم برنامه در حریم چهره ها با امیر حسین اصلانیان

اختصاصی طرفداری - امیرحسین اصلانیان، بازیکن سابق پرسپولیس که میزبان دوربین طرفداری بود، در برنامه حریم چهره ها، از پاس ندادن بازیکنان پرسپولیس در تمرینات، برخورد رضا شاهرودی با جوان ترهای تیم و تغییرات زیادی که با آمدن بگوویچ به وجود آمد، می گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون بخش پنجم این مصاحبه را بخوانید.

در ادامه صحبتی که داشتیم، گویا بازیکنان پرسپولیس به بازیکنی که تازه وارد تیم می شد، زیاد پاس نمی دادند. به یاد دارم می گفتند علی پروین از این بابت که به اصلانیان پاس داده نمی شود یا دیر پاس داده می شود، ناراحت است. چنین چیزی صحت داشت؟

بله پیش می آمد و اوایل طبیعی بود. چون من سرعتی بودم و می خواستم فرار کنم، اگر پاس به موقع داده نمی شد، در آفساید قرار می گرفتم. یادم است که در یک مسابقه هفت یا هشت بار استارت زدم که علی پروین سوت زد و با بازیکنانی که در میانه زمین بازی می کردند و سر توپ می زدند، صحبت تندی داشت و به آن ها گفت چرا پاس نمی دهید. 6 ماه تمام آن ضربه ها و حرف ها را تحمل کردم.

ولی بازی می کردید؟

منظورم تمرینات است. علی پروین یک اخلاقی داشت که همیشه می گفت باید احترام بزرگتر حفظ شود و سعی می کردیم همیشه اینکار را انجام دهیم تا اینکه زمان بگوویچ همه چیز عوض شد و احترام ها کنار رفت و من هم آن آدم قدیم نبودم.

همه مهاجمان ایران از احمدرضا عابدزاده هراس داشتند اما شما در سن 19 سالگی به عنوان یک مهاجم جوان در این تیم نیروی زمینی، جلوی عابدزاده هتریک کردید. درباره آن بازی کمی توضیح دهید.

آخرین بازی های تدارکاتی برای لبنان 2000 بود، از لیگ 2 آقای طالبی فقط دو نفر را دعوت کرده بودند که یکی از آن ها مهدی شیری از برق و دیگری من بودم. از آنجایی که تیم در اردو بود و آقای طالبی مرا کامل ندیده بود و فقط یک بازی برابر تیم ملی جوانان مرا دیده بود. به همین علت با مسئولان نیروی زمینی هماهنگ کردند که دیداری با نیرو داشته باشیم. به من گفتند که شما در تیم خودت بازی کن تا من 90 دقیقه شما را ببینم که ببینم مسافر ما هستیم یا نه. در آن بازی 4 بر 0 از تیم بزرگسالانی که قرار بود راهی لبنان شود، جلو افتادیم و منم گل هایی که باید میزدم را زدم. آقای عابدزاده هم افتخار ایران بود و هم خیلی دوستش داشتم. آدم وقتی به کسی که دوستش دارد گل می زد، جای خوشحالی دارد. فردا که اسامی را انتخاب می کردند، نه من و نه احمدرضا عابدزاده دعوت نشدیم. مرحله بعد که من و آقای عابدزاده همدیگر را دیدیم، رختکن پرسپولیس بود. تا مرا دید یاد آن صحنه ها افتاد و کمی ناراحت شد و گفت :" آمدی سانتر کنی، توپ گل شد و ما را خط زدند." گفتم ببخشید منظوری نداشتم. خط خوردن آقای عابدزاده به خاطر بحث کاپیتانی بود و به همین علت او را نبردند. سربسته به این موضوع اشاره کنم، خود شما متوجه می شوید.

در رختکن پرسپولیس گویا رضا شاهرودی هم کاری کرد که شما نسکافه می خوردید؟

نه داستان از این قرار بود که در این داستان من این گیر افتادم و اگر می دانستم یک نفر جلویم است، قطعا همچین اتفاقی رخ نمی داد. از آنجایی که همه زیر دوش بوده و خسته بودند، 15 چایی روی میز بود و منم یکی را برداشتم. آقای شاهرودی دنبال بهانه بود تا چیزی به من بگوید. گفت:" برای چی چایی برداشتی؟" گفتم:" چایی که زیاد است." گفت:" نه باید منتظر بمانی تا بزرگتر ها بیایند." گفتم:" باشه ببخشید." خیلی ناراحت شدم چون فقط یک چایی بود. بعدها که با او رفیق شدم گفتم:" آقا رضا کسی نبود که، چرا چنین حرفی زدی؟" گفت:" باید بالاخره باید بفهمی که چگونه احترام بگذاری." حالا ما شانس آوردیم که گیر قضیه احمدرضا عابدزاده نیفتادیم. قضیه ای که او منتظر بود تا تعدادی از جوان ها از زیر دوش بیرون بیایند و به یکباره آقای شاهرودی آمدند و گفتند:" نباید منتظر بمانی." بعد دو تا کفی بیرون کشیدند.

فکر می کنم شما زرنگ تر بودید و از دوش انتهایی استفاده می کردید؟

آره قبلا هم گفته بودم. چون من قبلا هم گیر افتاده بودم و دوست نداشتم کفی مرا بیرون بکشند و می رفتم دوش آخری که خراب بود چون کسی مشتری آن نبود.

پایان قسمت پنجم

قسمت های پیشین:

امیر حسین اصلانیان: با سابقه های پرسپولیس تکل های بدی روی پایت می زدند ولی باید تحمل می کردی امیر حسین اصلانیان: بعد از 40 سال از پدرم پرسیدم طرفدار کدام تیم هستی؟ گفت تاجی تیر! امیرحسین اصلانیان: نگذاشتم علی پروین غرق شود؛ علی آقا گفت هرچقدر کیک خواست به او بدهید

امیر حسین اصلانیان: نارنجک، فوتبال برومند را تمام کرد؛ وسط دعوای دربی خوردبین گفت یک حرکتی بزن!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی

به گزارش "ورزش سه" تیم دانشجویان ایران با سرمربیگری بهنام طاهرزاده مهاجم سابق پرسپولیس که مقداد خدابنده و عرشیا افتخاری همکارانش در کادر فنی هستند راهی مسابقات جهانی هستند.

اسامی بازیکنان تیم ملی دانشجویان عبارت است از
ابوالفضل عباسی، علی فاتحی، امیر شهسواری، امیر حسین باقری، فرزین‌ مقیم، امیرحسین‌ گل دوست، امیرحسین غیرتمند، سینا اسلامی، محمد حسین‌زاده، حمید افشون، دانیال جانفدا، عرشیا نجفی، علی نوروزی، علیرضا ابوالصدق، سبحان واحدی، عرشیا فلاحت‌زاده، ابوالفضل حبیبی، عرشیا کاظمی، عرفان فدایی، محمد پرفکر مقدم، حسین ابراهیمی. 

عجیب این‌جاست که ویزای اعضای این تیم همین امروز صادر شده و در حالی که مسابقات از فردا آغاز خواهد شد تیم دانشجویان ایران بامداد امروز از طریق ترکیه راهی آنتورپ در بلژیک خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها