Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل اطلاع رسانی وزارت خارجه اعلام کرد: به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوا و برخورد موج‌ها به لنج باری، بار سرامیک آن به یک سمت کشتی رانده شده و همین مساله موجب غرق شدن شناور شده است.

به گزارش ایمنا، اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه در پی غرق شدن لنج باری بهبهان در آب‌های خور عبدالله بندر ام‌القصر عراق اعلام کرد: سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره در تماس با مقام‌های ذیربط کشور عراق در خصوص وضعیت سرنشینان این لنج و علت غرق شدن آن گفتگو و خواستار ارائه گزارش رسمی مقامات عراقی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوا و برخورد موج‌ها به لنج باری، بار سرامیک آن به یک سمت کشتی رانده شده و همین مسئله موجب غرق شدن شناور شده است.

وزارت امور خارجه ایران و سفارت و سرکنسولگری کشورمان در عراق، هماهنگی لازم را برای بازگرداندن ۴ نجات یافته این حادثه و انتقال جسد یک تبعه کشورمان که جان خود را در این حادثه از دست داده است، در اسرع وقت انجام خواهند داد.

کد خبر 427138

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت امورخارجه آب و هوا غرق شدگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نمایشگاه توانمندی‌های زنان عشایر و روستایی در قلعه مدرسه خیرآباد شهرستان بهبهان برپا شد.


علی حداد، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهبهان هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی، غذا‌های سنتی و صنایع دستی و تولیدات و مشاغل خانگی بانوان روستایی و عشایر این شهرستان عنوان کرد.


در این نمایشگاه بانوان روستایی و عشایر شیرینی‌ها و نان‌های سنتی، غذا‌های محلی و هدایا و... را در معرض دید علاقمندان گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • پیش بینی برداشت ۷۵ هزار تن گندم در بهبهان
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • گفتگوی وزرای خارجه ایران و روسیه درباره یک تبعه روس
  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم