Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان، در حالی که امضاء مالک باشگاه شهرخودرو زیر نامه درخواست لغو لیگ باعث اتهام فرار از تعهدات مالی توسط این باشگاه خصوصی شده بود، اما سقف پرداختی این باشگاه با دستور دکتر حمیداوی به ۸۰درصد رسید.

فرهاد حمیداوی که پیش از این مخالفتش با ادامه لیگ را به دلیل سلامتی بازیکنان و اشکالات پروتکل بهداشتی لیگ اعلام کرده بود در حالی دریافتی بازیکنان تیمش را به ۸۰ درصد رساند که موج جدید کرونا در کشور دوباره اوج گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است وجود تاکید باشگاه شهرخودرو و بسیاری از باشگاه‌های دیگر، مبنی بر تعطیلی لیگ، اما هنوز متولیان این موضوع در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم قاطعی را اتخاذ نکردند که این موضوع باعث نگرانی اهالی فوتبال از وضعیت فعلی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس نساجی و تراکتور در هفته بیست و چهارم در ورزشگاه وطنی برگزار شد و بازیکنان دو تیم در مراسم پیش از بازی از نادر دست‌نشان، پیشکسوت فقید نساجی یاد کردند.

بازیکنان دو تیم جلوی تصویر نادر دست نشان گل گذاشتند و به این شکل در سالگرد درگذشت نادر دست نشان یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

دست‌نشان در ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ به علت بیماری کرونا در بیمارستان رازی قائم‌شهر درگذشت و در آرامگاه سید ملال قائم‌شهر به خاک سپرده شد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • قدردانی مربی تیم فوتسال افغانستان از بازیکنان تیم + فیلم
  • تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد