Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@18:34:29 GMT

وعده مالک شهرخودرو عملی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۱۶۴۱

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان، در حالی که امضاء مالک باشگاه شهرخودرو زیر نامه درخواست لغو لیگ باعث اتهام فرار از تعهدات مالی توسط این باشگاه خصوصی شده بود‌، اما سقف پرداختی این باشگاه با دستور دکتر حمیداوی به ۸۰درصد رسید.

فرهاد حمیداوی که پیش از این مخالفتش با ادامه لیگ را به دلیل سلامتی بازیکنان و اشکالات پروتکل بهداشتی لیگ اعلام کرده بود در حالی دریافتی بازیکنان تیمش را به ۸۰ درصد رساند که موج جدید کرونا در کشور دوباره اوج گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است وجود تاکید باشگاه شهرخودرو و بسیاری از باشگاه های دیگر،ذمبنی بر تعطیلی لیگ، اما هنوز متولیان این موضوع در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم قاطعی را اتخاذ نکردند که این موضوع باعث نگرانی اهالی فوتبال از وضعیت فعلی شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرهاد حمیداوی شهرخودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه باید در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال تعامل داشته باشند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز سه‌شنبه (۷ فروردین) در دیدار نوروزی کارگزاران بخش‌های مختلف و مسئولان قضایی با وی، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و معنویت، این امر را از الطاف بسیار مبارک و فرخنده دانست و بر ضرورت بهره‌مندی و تمتع از لحظه به لحظه ماه ضیافت الهی تاکید کرد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مهم ماه رمضان آن است که در این ماه، بندگان خدا به میهمانی خدا دعوت شده‌اند، همچنان که پیامبر اکرم (ص) در خطبۀ آخرین جمعه ماه شعبان پس از معرفی ماه رمضان فرمود: «هُوَ شَهْرٌ دُعیتُمْ فیهِ إِلَی ضِیافَةِ اللَّهِ وَ جُعِلْتُمْ فِیهِ مِنْ أَهْلِ کرَامَةِ اللَّهِ أَنْفَاسُکمْ فِیهِ تَسْبِیحٌ وَ نَوْمُکمْ فِیهِ عِبَادَةٌ وَ عَمَلُکمْ فیهِ مقْبُولٌ وَ دُعاؤُکمْ فِیهِ مُسْتَجَابٌ» ماه رمضان، ماهی است که در آن به میهمانی خدا دعوت شده، و از شایستگان کرامت الهی قرار داده شده اید. نفسهایتان در آن تسبیح، خوابتان در آن عبادت، عملتان در آن پذیرفته و دعایتان در آن مورد اجابت است.

رئیس عدلیه بیان داشت: ماه مبارک رمضان، هم ماه استغفار و انابه است و هم ماه مواسات و نیکی کردن به همنوعان است؛ ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مواسات و کمک‌های مؤمنانه است و این کمک‌ها می‌تواند به اشکال مختلف مالی و فکری و روحی ... باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به دعای «اَللّهُمَّ اَدْخِلْ عَلی اَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُورَ، اَللَّهُمَّ اَغْنِ کُلَّ فَقیرٍ، اَللّهُمَّ اَشْبِعْ کُلَّ جائعٍ، اَللّهُمَّ اکْسُ کُلَّ عُرْیانٍ ...» که در ماه مبارک رمضان پس از هر نماز خوانده می‌شود، گفت: اگر نتوانیم از فرصت بی‌نظیر ماه مبارک رمضان برای استغفار و توبه و خودسازی و مواسات بهره بگیریم قطعا مغبون و زیانکار خواهیم بود.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، ضمن بیان این مطلب که ما مسئولان و کارگزاران نظام، تکلیف سنگینی در راستای خدمت به مردم و کشور برعهده داریم، گفت: باید همه قوا و دستگاه‌ها در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال و فراهم آوردن الزامات آن، با یکدیگر همکاری و هماهنگی و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی در دیدار زیاد نخاله: بی‌عملی برخی کشورهای اسلامی در قبال فلسطین، موجب تأسف است
  • آزادگان جهان در حمایت از فلسطین اقدام عملی داشته باشند
  • کرملین خواستار توجه بیشتر تلگرام به سوء استفاده گروه‌های تروریستی شد
  • زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان؛ برکه چندهزارساله یک شبه مالک پیدا کرد!
  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • «جهش تولید با مشارکت مردم» منشور عملی ملت ایران است
  • همه باید در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال تعامل داشته باشند
  • پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم می‌کند
  • برند در سایه قانون