Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:29:17 GMT

دلیل ناکامی ژوائو در اتلتیکو از نگاه ستاره پرتغالی

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۱۶۸۰

دلیل ناکامی ژوائو در اتلتیکو از نگاه ستاره پرتغالی

کاستینیا ستاره سابق تیم ملی پرتغال و باشگاه های موناکو و پورتو در مورد دلیل عدم موفقیت ژوائو فلیکس در اتلتیکو صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی، تابستان گذشته با انتقالی 126 میلیون یورویی از بنفیکا راهی اتلتیکو شد و گران ترین بازیکن باشگاه لقب گرفت.

ژوائو 20 ساله اما شروع خوبی در این باشگاه نداشته و پس از 28 بازی تنها موفق به زدن شش گل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که او فصل گذشته در بنفیکا و در 43 بازی 20 گل به ثمر رسانده بود. ژوائو در بسیاری از بازی های مهم نیز با تصمیم دیگو سیمئونه روی نیمکت نشسته است.

 

 

 

 

کاستینیا ستاره سابق تیم ملی پرتغال که با پورتوی ژوزه مورینیو در سال 2004 توانست قهرمان چمپیونزلیگ شود و فصل 07-2006 در اتلتیکو نیز بازی کرد، در مورد ژوائو گفت:« از لحاظ اعتبار باشگاهی، تفاوت زیادی بین بنفیکا و اتلتیکو نیست. هر دو بزرگ هستند و پر هوادار اما تفاوت اصلی در سطح لالیگا و لیگ پرتغال است.

ژوائو در بنفیکا که بود، هر بازی فرصت های گل بی شماری نصیبش می شد اما سطح رقابت در لالیگا بسیار بالاتر است و همه تیم ها برای برد وارد زمین می شوند. توازن بین تیم ها در لالیگا بیشتر است و شما تفاوت سطح آشکاری بین اکثر تیم ها نمی بینید. ژوائو در اتلتیکو با واقعیت های فوتبال مواجه شده ولی باید به او زمان داد. اطمینان دارم به تدریج او شایستگی هایش را اثبات خواهد کرد. هنوز برای قضاوت در مورد او زود است به خصوص که فعلا در حال وفق دادن خودش با ایده های دیه گو سیمئونه است.»

 

 

اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!

به گزارش ورزش سه، ذوب‌آهن در شرایطی روز گذشته در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک پیروز شد که این مسابقه تا دقیقه ۹۰+۲ با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، اما در شرایطی که تصور می‌شد بازی با همین نتیجه به پایان برسد، فردین یوسفی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، گل اول را برای ذوبی‌ها به ثمر رساند و ۷ دقیقه بعد نیز محمدجواد محمدی دومین گل را وارد دروازه آلومینیوم کرد.

فردین یوسفی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم میانه جدول بودیم و بازی برای هر دو تیم اهمیت بالایی داشت و باید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم تا به بالای جدول نزدیک‌تر شویم. آقای ربیعی خیلی با ما درباره حساسیت این بازی صحبت کرده بود و می‌‌دانستیم برای اینکه وارد جمع ۶ تیم بالای جدول شویم، باید پیروز شویم. خدا را شکر در دقایق پایانی توانستیم دو گل بزنیم و پیروز شویم.

او در خصوص گلزنی خود در این دیدار عنوان کرد: ما همیشه در فولادشهر بازی‌های خوبی انجام داده بودیم اما در هفته‌های اخیر موفق به کسب پیروزی نشده بودیم. خدا را شکر وارد زمین شدم و با کمک خدا و بچه‌های تیم توانستم گل بزنم.

یوسفی درباره صحنه گلش توضیح داد: در آن لحظه فقط با خودم گفتم که بچرخم و بزنم. حتی نگاه به دروازه‌بان هم نکردم و فقط چرخیدم و زدم. خودم احساس می‌کردم که این توپ گل می‌شود و حتی اگر دقت کنید محمدجواد محمدی هم چند ثانیه قبل از اینکه شوت بزنم، خوشحالی کرد. امروز که در تمرین با یکدیگر صحبت می‌کردیم، همه می‌گفتند می‌دانستیم توپ گل می‌شود. خدا کمک کرد و بار دیگر بزرگی خودش را نشان داد.

بازیکن ذوب‌آهن در خصوص روند خوب این تیم در هفته‌های اخیر اظهار داشت: ما تیم خیلی خوبی داریم و همانطور که دیدید در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم، اما در نیم فصل دوم بدشانسی‌ آوردیم‌ و از طرفی  اشتباهات داوری هم روی نتایج ما تاثیر گذاشته بود. هر کسی که بازی‌ها را دنبال کرده باشد می‌داند که ما بازی‌های خیلی خوبی انجام دادیم و حتی در دو بازی ۲-۰ جلو بودیم اما بازی مساوی شد. در هر صورت فوتبال است و این اتفاقات رخ می‌دهد. خدا را شکر که در حال حاضر شرایط خیلی خوبی داریم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد استعفای ربیعی پس از شکست برابر شمس آذر یک شوک مثبت به این تیم وارد کرده است، گفت: آقای ربیعی از ابتدای فصل با جدیت کامل تیم را برای مسابقات آماده کردند، اما در آن مقطع، تیم تحت زیادی روی قرار گرفت که باعث شد آقای ربیعی آن تصمیم را بگیرند. در هر صورت خوشحالیم که ایشان همچنان در تیم حضور دارند و با کمک ایشان توانسته‌ایم به روزهای خوب‌مان برگردیم.

یوسفی درباره شرایطی که در ذوب‌آهن دارد، توضیح داد: در نیم فصل دوم تیم تحت فشار بود و طبیعتا من هم تحت فشار بودم اما خدا را شکر دیروز گل زدم و فشار از رویم برداشته شد. انشالله بازی‌های بعد هم همین روند را داشته باشم و شرایط تیم هم هفته به هفته بهتر شود.

ذوب‌آهن هفته آینده در شرایطی در جام حذفی برابر تراکتور قرار می‌گیرد که دو هفته قبل این تیم را با نتیجه ۴-۱ شکست داده بود. یوسفی در این باره گفت: بازی در تبریز و برابر تماشاگران تراکتور خیلی سخت است. درست است که بازی قبل را بردیم اما آن مسابقه را فراموش کرده‌ایم؛ این یک بازی جدید و جام جدید است و ما هم روی این جام خیلی حساب کرده‌ایم و امیدوار هستیم.

یوسفی در پایان گفت: انشالله بتوانیم از بازی با تراکتور سربلند بیرون بیاییم. ما روی قهرمانی در جام حذفی تمرکز کرده‌ایم و آقای ربیعی هم خیلی با ما صحبت کرده‌اند. امیدوارم در این مسیر موفق باشیم.

دیگر خبرها

  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس
  • قدرت‌نمایی ایران و ناکامی اسرائیل اپوزیسیون را سرخورده کرد
  • ناکامی دوباره یاران صیادمنش در بلژیک
  • سیمئونه: اتلتیکو را از این وضعیت خارج می‌کنیم
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است