Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:32:57 GMT

امام جمعه خلخال: مردم کرونا را جدی بگیرند

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۱۶۸۳

امام جمعه خلخال: مردم کرونا را جدی بگیرند

به گزارش ایرنا ،حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال افزود: با توجه به اعلام مسوولان ذی‌ربط آمار ابتلا به ویروس کرونا در روزهای اخیر افزایش یافته و با توجه به ورود انبوه مسافران ،میهمانان و گردشگران به این شهرستان ، رعایت موارد مربوط به پروتکل‌های بهداشتی فاصله‌گذاری اجتماعی و تمامی موارد پیشگیرانه از کرونا برای حفظ وضعیت سفید خلخال از لحاظ این ویروس از سوی میهمانان و مردم خلخال ضروری بنظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انتظار از مسافران و گردشگران حفظ شئونات اسلامی ،احترام به عقاید و سنت‌های مذهبی و فرهنگی مردم این منطقه در جهت جلوگیری از وارد شدن هرگونه آسیب اجتماعی به بافت فرهنگی و مذهبی ریشه‌دار مردم خلخال است.

خطیب جمعه خلخال اظهارداشت: در کنار انتظار از گردشگران برای حفظ حرمت فرهنگ اصیل و ریشه‌دار منطقه مردم شهرستان نیز بویژه فرهیختگان و بازاریان خلخال رعایت اخلاق میهمان نوازی و برخورد مناسب با گردشگران به عنوان محبان خداوند برای ایجاد زمینه ترک خلخال از سوی میهمانان این شهرستان با خاطره‌ای خوش است.

او گفت: در بسیاری از موارد برخورد ارشادی و هدایتی به جای استفاده راهکارهای چکشی با افراد خاطی و افرادی که به هرعنوان به امر به معروف و نهی از منکر بی‌توجه هستند، در کنار افزایش تبلیغات پیرامونی فرهنگ مذهبی حاکم بر منطقه از سوی دستگاه‌های فرهنگی موجبات تاثیرپذیری میهمانان شهرستان از فرهنگ مذهبی موجود خلخال را فراهم می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد امام راحل و حضور پرشور مردم در این مراسم گفت: هر زمان که در مسیر امام و ولایت بوده‌ایم موفق عمل کرده و پیروز شده‌ایم، بنابراین  هرگونه انحراف از این مسیر موجب گمراهی ما خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال ستاد اقامه نماز کشور بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال ستاد اقامه نماز کشور بهداشت و سلامت ویروس کرونا خلخال ستاد اقامه نماز کشور بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»

امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی مسیر ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه ته‌ته، بازدید و از نزدیک در جریان زحمت راهداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به همراه علیرضا حیدری فرماندار پاوه، محمد نادر شهبازی سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برف‌روبی و بازگشایی گردنه ته‌ته در محور پاوه به مریوان بازدید کرد.

️امام جمعه پاوه در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایمنا، گردنه ته‌ته بدون تردید صعب‌العبورترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است که ۱۷ کیلومتر آن مربوط به حوزه راهداری شهرستان پاوه و ۴ کیلومتر آن مربوط به سروآباد (کردستان) است.

گردن ته‌ته، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است و بازگشایی این مسیر در اوایل بهار هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این گردنه می‌کشاند.

کد خبر 747299

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند