Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر شهامت در گفتگو با مهر اظهار داشت: از ۱۳ تا ۱۵ خردادماه جاری، ورود ۷۱ هزار و ۳۵۹ دستگاه خودرو به استان و خروج ۶۴ هزار ۹۹۳ دستگاه خودرو از استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: در مدت مشابه پارسال، تردد ورودی به استان، ۱۱۰ هزار و ۵۰۲ دستگاه و تردد خروجی از استان، ۱۰۰ هزار و ۸۹۳ دستگاه گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: اکنون ترافیک در محورهای مختلف استان روان و بدون مشکل خاصی برقرار است.

شهامت اظهار داشت: در روز گذشته، پانزدهم خرداد ماه جاری، ورود ۲۰ هزار و ۴۴۱ دستگاه خودرو به استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت، خروج ۱۹ هزار و ۵۸۱ دستگاه خودرو از استان گزارش شده است، افزود: روز گذشته، تردد در محورهای استان، نسبت به روز ۱۴ خردادماه جاری، ۱۶ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۸ درصد کاهش دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در جاده‌های خراسان شمالی مربوط به مسافران از خراسان رضوی با ۴۰ درصد، استان گلستان و تهران با هفت درصد و مازندران با ۴ درصد گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۳۶ درصد از ترددها هم مربوط به خودروها با پلاک‌های خراسان شمالی بوده است.

وی درباره ترافیک در محورهای استان در چهاردهم خرداد ماه جاری اظهار داشت: در این مدت، ورود ۲۶ هزار و ۱۹۵ دستگاه خودرو و خروج ۲۲ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو در استان گزارش شده است و در این مدت، تردد در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه پارسال، ۴۲ درصد کاهش دارد.

مدیر کل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ خردادماه هم میزان تردد ورودی به استان ۲۵ هزار و ۲۹۶ دستگاه خودرو و تردد خروجی از استان ۲۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو بوده است.

کد خبر 4941812

منبع: مهر

کلیدواژه: جاده ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی ایلام آتش سوزی قزوین امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف آتش سوزی جنگل ها گزارش شده دستگاه خودرو خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت به منظور ارائه خدمات پایدار به مشترکین و تامین برق اضطراری برای تاسیسات مهم اقدام به تامین ۱۶ دستگاه مولد برق اضطراری با ظرفیت ۴۳۰۰ کیلو وات نموده است.
 نعیمی افزود: این ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور ثابت و در تاسیسات مهم شرکت در مدار بهره برداری قرار گرفته است. 
وی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان به منظور استفاده از انرژی‌های پاک و کاهش مصرف در ساختمان‌های اداری خود دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۵ کیلو وات احداث نموده است؛ این دو نیروگاه از سال ۹۴ در مدار بهره برداری قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • خراسان شمالی در پیشبرد طرح‌های مسکن رتبه هشتم را دارد
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه