Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر امورخارجه کشورمان گفت: ایران و دیگر شرکای برجام، هرگز میز گفت‌وگو را ترک نکردند. مشاوران شما که بیشتر آن‌ها را هم برکنار کرده‌اید، دست به قمار احمقانه‌ای زدند. تاریخ انتشار: 15:48 - 16 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۴۴۹ خبرگزاری میزان - محمدجواد ظریف در در حساب توییتری خود نوشت: آقای ترامپ، ما علی‌رغم تلاش‌های «زیردستان» شما، به یک تبادل بشردوستانه دست یافتیم؛ ضمن این که ما در زمان بر سر کار آمدن شما یک توافق داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران و دیگر شرکای برجام، هرگز میز گفت‌وگو را ترک نکردند. مشاوران شما که بیشتر آن‌ها را هم برکنار کرده‌اید، دست به قمار احمقانه‌ای زدند. این که چه زمانی تصمیم بگیرید، این مسأله را اصلاح کنید، به خودتان مربوط است.     بیشتر بخوانید: موضع سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پیرامون آزادی دانشمند ایرانی و مایکل وایت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترامپ ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، جوسپ بورل - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد که تحریم‌های پیشنهادی، ممنوعیت انتقال قطعات مورد نیاز برای تولید پهپاد و موشک در ایران و صادرات آن به آنچه وی گروه‌های نیابتی ایران در منطقه خواند، شامل می‌شود.

بورل گفت: ما درباره گسترش تحریم‌ پهپادی ایران به نحوی که تولید موشک‌ و احتمال انتقال آن‌ها به روسیه را شامل شود، به توافق سیاسی دست یافتیم.

وی افزود: حوزه تحریم‌ها نیز بر اساس پیشنهاد اعضای شورا، کل منطقه خاورمیانه و دریای سرخ را شامل می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • حماس اظهارات بلینکن را محکوم کرد
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی