Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام روحانی گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی از جمله انتظارات مردم از مسئولان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از خفر، حجت الاسلام «محسن روحانی»، امروز (جمعه 16 خرداد)، در خطبه های نمازجمعه شهرستان خفر با اشاره به روز محیط زیست، گفت: سه مجموعه جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست مجموعه های به هم پیوسته ای هستند که به امور معیشتی مردم خفر وابسته هستند و مردم برای معاش، اقتصاد و آبادی زمین ها و باغات خود کارشان با این سه ارگان مربوط است که این مجموعه ها باید در خفر به صورت مستقل، پرتوان و در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانند کمکی به وضع معیشتی مردم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه خفر با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی و محیط زیست در خفر هنوز تبدیل به اداره نشده است، افزود: اینکه تلاش شد تا خفر تبدیل به شهرستان شود برای این بود که خدمات دهی به مردم گسترده تر و سریع تر شود.

 

وی با اشاره به اینکه ارگان هایی که به اداره ارتقا یافته اند نیز باید به ارائه خدمات خود در این مدت اقدام کنند، بیان کرد: مردم باید احساس کنند که این ارتقا در روند پیشرفت شهرستان موثر بوده است.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به حوادث اخیر در کشور آمریکا، خاطرنشان کرد: در 22 نقطه از ایالت های آمریکا حکومت نظامی اعلام شده است.

 

وی ادامه داد: کشوری که ادعای ابرقدرتی دارد اکنون در درون خود حکومت نظامی برقرار کرده است.

 

امام جمعه خفر با اشاره به اینکه نژادپرستی سالیان طولانی در آمریکا حکم فرما بوده است، تصریح کرد: ظلم و جور در آمریکا اکنون هویدا شده و خشم آزادی خواهان جهان را برانگیخته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به کار مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: بسیاری از کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا بودند و ادعای آن داشتند که می توانند کشور را اداره کنند در سران سه قوه و در مجلس صاحب کرسی شدند.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اینکه اکنون بهترین فرصت است تا مسئولان دست به دست هم داده و با توان خود به مردم خدمت کنند، گفت: عملکرد مسئولان نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری های مردم در عرصه های انتخابات دارد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم در انتظار تحول از سوی مسئولان هستند، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی از جمله انتظارات مردم از مسئولان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان خفر خطبه های نمازجمعه نمازجمعه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: عملکرد ادارات در پاسخگویی و حل مشکلات مردم می‌تواند بخش قابل توجهی از رضایت‌مندی یا نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار مسئول و فرماندهان بسیج ادارات استان قم، گفت: خروجی این مجموعه، خدمت به مردم و در راستای انقلاب شکوهمند اسلامی ماست.

وی افزود: جامعه امروز اگر بخواهد در مقابل دشمنان کینه‌توز ما مقاومت کند و توطئه‌های آنان را خنثی سازد، علاوه بر کارکردهایی که مسئولان باید داشته باشند – اعم از حل مشکلات اقتصادی، اداری و فرهنگی – ، باید همدلی و همراهی نسبت به یکدیگر داشته باشند تا این فضای خیرخواهانه، دل‌ها را به هم نزدیک کند و در نهایت موجب گره گشایی از کار خود مردم شود.

امام جمعه قم بیان کرد: معتقدم بخش قابل توجهی از مسائلی که جامعه با آن درگیر است – علاوه بر مسائل اقتصادی و ارزش‌های فرهنگی – راجع به مشکلات مردم در مراجعه به ادارات است. عملکرد ادارات در پاسخگویی و حل مشکلات مردم می‌تواند بخش قابل توجهی از رضایت‌مندی یا نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی ضمن یادآوری شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، خطاب به مسئولان ادارات گفت: با عزمی آهنین تصمیم بگیرید که گره گشای مشکلات مردم باشید و با رویی گشاده با ارباب رجوع برخورد مناسب داشته باشید.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موفقیت حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی گفت: پیشرفت‌هایی که سبب موفقیت فرزندان این مرز و بوم در پاسخ به رژیم صهیونیستی شد، که با استراتژی پیچیده‌ای نیز همراه بود، در شرایط رفاه رقم نخورد. باید قدر نعمت انقلاب را بدانیم که چنین توانمندی را برای کشور به وجود آورده است.

وی خطاب به مسئولان افزود: در این شرایط که دشمن در تلاش است با سوء استفاده از مسائل مختلف میان مردم و نظام فاصله و شکاف ایجاد کند، باید تلاش کنید تا با راه انداختن کار مردم، رضایتمندی عمومی را افزایش دهید.

 دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: راه انداختن کار مردم به معنای انجام کارهای خلاف قانون نیست؛ بلکه اجرای قانون، تلاش در جهت کوتاه کردن بوروکراسی اداری، راهنمایی درست و برخورد مناسب از جمله مصادیق راه انداختن کار مردم در ادارات هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام رضا – علیه السلام – پرداخت و بیان کرد: از حضرت در خصوص بهترین بندگان خدا سؤال شد. حضرت در جواب چند ویژگی را ذکر کردند «اَلَّذینَ اِذا اَحْسَنُوا اسْتَبْشَرُوا» یعنی کسانی که اگر کار خوبی انجام دهند، احساس نشاط و شادابی می‌کنند «وَ اِذا اَساؤُوا اسْتَغْفَرُوا» و اگر کار ناشایستی از آن‌ها سر بزند، به سرعت در خانه خدا می‌روند و استغفار می‌کنند «وَ اِذا اُعْطُوا شَکَرُوا» و هر گاه چیزی به آنان داده شود، شکر می‌کنند – لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم – «وَ اِذَا ابْتَلَوْا صَبَرُوا» و وقتی مشکلی پیش آید، صبر می‌کنند «وَ اِذا غَضِبُوا عَفَوا» و در زمان خشم می‌بخشند.

در ابتدای این جلسه، سردار سید جواد هاشمی؛ مسئول بسیج ادارات استان قم، گزارش مختصری از اقدامات این نهاد ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است