Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:43:12 GMT

صدور رای فیفا برای سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۱۸۴۸

صدور رای فیفا برای سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران در حالی به این سمت رسید که پیش از آن هدایت تیم صنعت نفت آبادان را بر عهده داشت.

در توافقنامه صنعت نفت با اسکوچیچ قید شده بود که این مربی در صورت جدایی از نفت و پیوستن به تیم دیگری باید مبلغ ۱۴۰ هزار دلار به این باشگاه غرامت بدهد.

اسکوچیچ باوجود رسیدن به نیمکت تیم ملی ایران از دادن این مبلغ به صنعت نفت خودداری کرد و مسئولان این باشگاه هم با شکایت به فیفا، پیگیر مطالبات خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که فدراسیون فوتبال در این مدت تلاش کرد برای اسکوچیچ پادرمیانی و باشگاه نفت را از پیگیری شکایتش منصرف کند اما این تلاش ها با مخالفت مدیران باشگاه نفت مواجه شد.

حسن نصراصفهانی رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره زمان اعلام رای فیفا در این پرونده، بیان کرد: گفته اند این رای در دهه دوم خردادماه یعنی همین ایام صادر می شود. ما هم منتظر هستیم تا فیفا تصمیم خود را اعلام کند.

کد خبر 4941832 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فیفا دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فیفا فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال کنفدراسیون فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان فوتسال باشگاه پرسپولیس صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین هادی چوپان که اخیرا قهرمانی در مسابقات آرنولدکلاسیک آمریکا و انگلیس را کسب کرده، در سفر اخیر خود به شیراز، به دیدار غلامحسین پیروانی رفت. چوپان که اهل استان فارس است، با افشین پیروانی، برادر غلامحسین پیروانی و مدیر تیم پرسپولیس هم دیداری داشت.

کد خبر 846206 برچسب‌ها هادی چوپان ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان