Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام دلاوری امام جمعه رستاق ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با اشاره به ویژگی‌های ایشان، گفت: امام (ره) به معنای واقعی کلمه ابرقدرت‌ها را تحقیر و احساس حقارت ملت را به احساس عزت تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امام راحل را احیاگر اسلام دانست که به ملت ایران خودباوری و عزت ملی اهدا کرد.

حجت الاسلام دلاوری با اشاره با قیام پانزده خرداد، افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند سه عنصر مردم، رهبری امام و شهادت طلبی در راه خدا در قیام پانزده خرداد نقش داشت و نطفه انقلاب با این سه عنصر بسته شد و انقلاب را به پیروزی رساند.

خطیب جمعه رستاق با بیان اینکه ویروس کرونا امتحانی برای ملت‌ها و دولت‌ها است، اظهار داشت: ملت و مسئولان ایران اسلامی به ویژه کادر درمانی کشور از این امتحان سربلند بیرون آمدند و ان شاءالله تا پایان کار هم موفق خواهند بود.

حجت الاسلام دلاوری تصریح کرد: قتل شهروند سیاه پوست در آمریکا نشانه خوی نژادپرستی و استکباری دولت آمریکا است و این رژیم در ضعیف کشی و ظلم کردن به مردم خود آمریکا هم رحم نمی‌کند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی ره انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی

دریافت 2 MB کد خبر 6077199

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت موشکی می‌نگرند
  • جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت در عرصه نظام بین الملل است
  • رژیم غاصب صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • وحدت و همدلی سلایق مختلف عامل اقتدار ملت ایران است
  • رژیم صهیونیستی با حملات ایران تحقیر شد
  • اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی