Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:58:04 GMT

وزش بادهای شدید در سواحل استان بوشهر ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۱۹۸۵

وزش بادهای شدید در سواحل استان بوشهر ادامه دارد

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد که همچنان طی امروز تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده وزش بادهای شمال غربی نسبتا شدید بر روی خلیج فارس و سواحل استان ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این مدت خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در سطح استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل شمالی و مرکزی طی امروز بر روی دریا گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: ارتفاع موج در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۸۰ طی امروز گاهی ۲۴۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی استان ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر طی امروز گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 4941846

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیج فارس بوشهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی ایلام آتش سوزی قزوین امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف آتش سوزی جنگل ها طی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در کردستان

اداره کل هواشناسی استان کردستان برای بارندگی های استان هشدار نارنجی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است، فعالیت این سامانه بارشی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب خواهد بود که در پی آن شاهد رگبار شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، تگرگ و کاهش نسبی دمای هوا خواهد بود.

در این اطلاعیه توصیه شده است، در سفر‌های بین شهری، از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، خودداری شود و در صورت امکان کوهنوردان به کوه نروند.

هشدار نارنجی هواشناسی به معنای اقدامات پیشگیرانه ضروری است و احتمال خسارت وارد آمدن زیاد است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • «نویزآف» در گالری بام
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • ادامه بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در کردستان
  • احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران در استان بوشهر
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • شنیده شدن صدای آرام امواج در سواحل مازندران