Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهری هاشمی دوین افزود: به مردم توصیه می‌شود از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با فعالیت سامانه بارشی از روز شنبه، مردم استان خراسان شمالی در مناطق مختلف شاهد وزش باد شدید، گاهی باد بسیار شدید با احتمال گرد و خاک خواهند بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی تصریح کرد: در روز شنبه، وزش باد شدید و در ساعات بعد از ظهر باد لحظه‌ای بسیار شدید با گرد و خاک پیش‌بینی شده و تا اواخر وقت روز یکشنبه۱۸ خرداد برای استان  رگبار و رعد و برق با احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی دوین گفت: با فعالیت این سامانه بارشی، کاهش محسوس دما دور از انتظار نیست و مردم، کاهش ۱۰ تا ۱۴ درجه‌ای دما به‌ویژه در گرم‌ترین ساعات روز شنبه تا دوشنبه را تجربه می‌کنند.

کد خبر 518222 برچسب‌ها آب و هوا - ایران استان خراسان شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران استان خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه آورده است: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی به تدریج از عصر امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت، بر شدت وزش باد در استان به ویژه غرب استان افزوده می‌شود که به تناوب باعث خیزش گردو خاک، کاهش کیفیت هوا و میدان دید خواهد شد.

در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه هفته جاری بارش های رگباری پیش بینی می شود، این شرایط تا پایان هفته در نوار شرقی استان ماندگار می باشد.

هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه تاکید کرده است: افزایش گرادیان هوا موجب افزایش شدت وزش باد و بروز خسارت در استان خواهد شد.

توصیه شده است:

مردم از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی خودداری و از استحکام سازه‌های موقت با توجه به وزش باد شدید اطمینان حاصل کنند.

فعالیت‌های طولانی مدت خارج از منزل به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری‌های خاص هم با توجه به کاهش کیفیت هوا منع شده است.

از توقف و تردد در حاشیه رودخانه و مسیل ها خودداری شود.
 

دیگر خبرها

  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • هشدار هواشناسی برای سیلاب در ۲۱ استان
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است