Web Analytics Made Easy - Statcounter

از فردا افزایش ابر، وزش باد شدید موقتی به‌خصوص برای نیمه شمالی استان رگبار باران و رعدوبرق با احتمال رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود و این وضعیت همراه با روند کاهش نسبی دمای هوا تا دوشنبه شب تداوم دارد.

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای امروز در نیمه شرقی استان باد و گردوخاک پدیده غالب جوی بوده ضمن اینکه در مناطق کوهستانی شمال رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فردا افزایش ابر، وزش باد شدید موقتی پاره‌ای نقاط با گردوخاک و به‌خصوص برای نیمه شمالی استان رگبار باران و رعدوبرق با احتمال رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت همراه با روند کاهش نسبی دمای هوا تا دوشنبه شب تداوم دارد.

بر این اساس از عصر امروز سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و شاهد افزایش موقت ابر خواهیم بود.

روز شنبه آسمانی صاف در بعدازظهر وزش باد به نسبت شدید و افزایش ابر پیش بینی می‌شود که در پارهای از نقاط رگبار باران و رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ دور از انتظار نیست. کمینه و بیشینه دما نیز ۲۳ و۳۶ درجه خواهد بود.

آسمان روز یکشنبه تا قسمتی ابری و همراه با وزش باد شدید موقتی و افزایش ابر پیش بینی می‌شود که در پارهای از نقاط رگبار باران و رعدوبرق نیز دور از انتظار نیست.

برای روز دوشنبه نیز آسمانی ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید و افزایش ابر با احتمال بارش باران و مه گرفتگی در مناطق کوهستانی پیش بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۴ درجه سلسیوس خنکترین و سرخس با بیشینه دمای ۴۵ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد به ترتیب ۲۲ و ۳۹ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از تایباد با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هوای خنک باران بهاری کاهش نسبی دمای هوا رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می شود افزایش ابر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد شدید و رگبار موقتی پدیده غالب جوی در همدان

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: برای روز جمعه آسمان استان عمدتاً صاف و آفتابی و از شنبه مجدد ابرهایی را در آسمان استان خواهیم داشت که در اوایل هفته آینده یک‌شنبه و دوشنبه همچنان افزایش ابر و رگبار موقت را در برخی از نقاط شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: طی امروز و فردا در ساعاتی علاوه بر افزایش وزش باد، باد نسبتأ شدید لحظه‌ای، افزایش ابر می‌تواند منجر به بارش‌هایی به شکل پراکنده و رگبار موقتی در برخی از نقاط استان باشد.

وی گفت: از نظر دمایی دمای صبحگاهی عمدتاً حوالی صفر با نوسانات یک الی دو درجه‌ای طی روزهای آینده پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ و۱۱ درجه سلسیوس بوده و در این مدت گل تپه با یک درجه سردترین و نهاوند و قهاوند با ۱۳ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شده است و علاوه بر آن در شیرین سو سرعت باد به ۶۸ کیلومتر بر ساعت رسید.

کد خبر 6063582

دیگر خبرها

  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • رگبار و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • باد شدید و رگبار موقتی پدیده غالب جوی در همدان
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • بادهای شدید آسمان اصفهان را فرا می‌گیرد/ منتظر بارش‌های بهاری و رعدوبرق باشید
  • وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در نوار شرقی خراسان جنوبی
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان