Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:51:25 GMT

اسامی سرنشینان شناور غرق شده بهبهان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۰۵۰

مدیر کل بنادر و دریانوردی خرمشهر اسامی هفت سرنشین شناور غرق شده "بهبهان" در آب های عراق را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شب گذشته شناور باری بهبهان که بار سرامیک را از بندر خرمشهر به بندر ام القصر عراق می‌برد در حوالی خور عبدالله و نزدیکی بند ام القصر غرق شد و هم اکنون تیم جست و جو و نجات ایران و عراق در حال یافتن مفقودین و انجام هماهنگی‌های لازم برای بازگشت خدمه نجات یافته و متوفی این سانحه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوراله اسعدی -مدیرکل  بنادر و دریانوردی خرمشهر- در این باره به ایسنا گفت: شناور حادثه دیده « بهبهان» که بامداد امروز در آبهای ساحلی عراق در نزدیکی بندر ام قصر این کشور غرق شد هفت سرنشین داشت که یک سرنشین تاکنون فوت شده و دو نفر دیگر مفقود شده‌اند.‌ همچنین از این تعداد، چهار نفر توسط نیروهای امداد و نجات دریایی عراق نجات یافتند.
وی افزود: در این حادثه متاسفانه جمال مطرقی فوت شده که جسد وی از آب خارج شد. دو سرنشین دیگر به نام های موسی مزرعاوی ۵۸ ساله از ایران و بیشت نیرمال ۲۷ ساله تبعه هندی مفقود شده‌اند که عملیات جست‌وجو و نجات برای یافتن اثری از آنها از صبح امروز تاکنون در حال انجام است.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: در این حادثه عبدالشهید شویرد حمیداوی ۴۷ ساله، عبدالزهرا حاکمی ۵۵ ساله، محمد عثمانی ۴۲ ساله و علی عامری پور ۲۹ ساله نجات یافتند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شناور بهبهان غرق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فلاحی دوست ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج منطقه «دشت بازار» شب گذشته، یک دستگاه پراید به زیر پل سقوط و این خبر به مرکز امداد رسانی گزارش شد.

وی بیان داشت: گروه امداد و نجات کوهستان دنا به منطقه اعزام و امدادگران پس از عملیات رهاسازی جان پنج سرنشین را نجات و مصدومان به بیمارستان انتقال یافتند.

کد خبر 6084423

دیگر خبرها

  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • نجات سرنشینان پراید پس از سقوط به دره در جاده یاسوج
  • افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)