Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، از ثبات قیمت اغلب اقلام میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته خبر داد و گفت: بنابر آمار تنها قیمت هندوانه نسبت به هفته گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

او قیمت کنونی هر کیلو هندوانه را یک هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارایی نژاد از ورود میوه‌های نوبرانه جدید به میدان خبر داد و گفت: هم اکنون هلو، شلیل، شبرنگ، آلو قطره طلا، گیلاس و زردآلو وارد میدان شده که به دلیل نوبرانه بودن ۵ درصد افزایش دارد.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی قیمت هر کیلو زردآلو شیراز را ۲۰ هزار تا ۳۳ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ هر کیلو زردآلو کاشان ۱۰ هزار تا ۱۸ هزار تومان، گیلاس تلخک ۸ هزار تومان، گیلاس تک دانه ۳۵ هزار تومان، هلو پیش رس ۴ تا ۵ هزار تومان و هلو هسته جدا ۱۲ هزار تومان است.

زردآلو شیراز ۲۰ هزار تا ۳۳ هزار تومان زردآلو کاشان ۱۰ هزار تا ۱۸ هزار تومان گیلاس تلخک ۸ هزار تومان گیلاس تک دانه ۳۵ هزار تومان هلو پیش رس ۴ تا ۵ هزار تومان هلو هسته جدا ۱۲ هزار تومان

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!

امروز ۳ اردیبهشت قیمت هر کیلو زعفران در بازار ۱۱۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایلنا، این گزارش حاکی است که نرخ زعفرانی که کشاورز در اختیار بازار قرار می‌دهد؛ ۳۰ میلیون تومان در هر کیلو است.

لازم به ذکر است؛ قیمت هر گرم زعفران حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

یادآور می‌شود؛ نرخ گرمی اعلام شده این محصول حدودی بوده و قمیت آن با توجه به برند‌ها و بازار‌های مختلف؛ متفاوت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی