Web Analytics Made Easy - Statcounter



با توجه به گزارش منتشر شده توسط یک وکیل کانادایی درباره وزنه‌برداری، ادامه فعالیت مدیر اجرایی این فدراسیون نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش فارس، اورسلا پایاندرا رئیس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) اعلام کرد وضعیت آتیلا آدامفی مدیرکل IWF بعد از گزارش مک‌لارن تحت بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بررسی شواهد مک لارن مبنی بر اینکه برخی از اعضای هیات اجرایی پست خود را از طریق رشوه به دست آورده‌اند احتمالا تحقیقات مستقل دیگری هم وجود خواهد داشت.

مک‌لارن وکیل کانادایی، در گزارش خود که روز گذشته منتشر شد هیچ اسمی از اینکه چه کسانی یا چه تعداد در این موضوع دخیل هستند نبرد اما به کمیسیون نظارت اطلاعاتی داده خواهد شد.

پاپاندرا در این باره اظهار داشت: هدف من و مذاکراتی که با کمیسیون نظارت و یکپارچگی داشتم این است که یک نهاد خارجی ایجاد کنیم، همان طور که آن را با تحقیقات مک‌لارن انجام دادیم تا درباره هرگونه ادعای اعضای هیات اجرایی که درگیر آن هستند و هرگونه سوء رفتار مربوط به روند انتخابات تحقیق کنیم.

قبل از انتشار گزارش مک‌لارن، گزارشاتی در خصوص پایان فعالیت آدامفی در تورنتو منتشر شد. آدامفی داماد تاماش آیان رئیس سابق فدراسیون جهانی وزنه‌برداری است.

براساس گزارش مک‌لارن، تاماش آیان به مفقودی 10 میلیون دلار و مخفی کردن 40 نمونه تست دوپینگ محکوم شد.

تاماش آیان: هیچ کدام از ادعاها را قبول ندارم/ تصمیماتم طبق اساسنامه فدراسیون جهانی بود

به گزارش ایسنا و به نقل از Inside the games، پس از اینکه ریچارد مک لارن در گزارش خود اعلام کرد تاماش آیان 40 دوپینگ را پنهان کرده ، در دو کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی رای خریده و همچنین 10.4 میلیون دلار مفقود شده است، تاماش آیان نسبت به این موارد واکنش نشان داد. آیان اعلام کرد تمام این ادعاها علیه او بی اساس است.

او نامه ای از طریق ایمیل به رسانه ها ارسال کرد و در آن نامه عنوان کرد: من در تمام زندگی ام به تمام قوانین مکتوب و حتی نانوشته ورزش احترام گذاشته ام و تمام تصمیمات توسط هیات اجرایی و مطابق با اساسنامه فدراسیون جهانی گرفته شده است.

او ادامه داد: بودجه سالانه توسط هیات اجرایی به تصویب می رسید و گزارش های حسابرسی ارسال شده توسط حسابرسان مستقل سوئیس، توسط کنگره تصویب می شد. در طول تحقیقات، من کاملاً با آقای مک لارن و تیم او همکاری کردم. با این حال بسیار متاسفم علی رغم درخواست من، آنها هرگز اطلاعاتی را در اختیار من قرار ندادند که بخواهم آنها را رد کنم و آنها گزارش را بدون ارائه به من منتشر کردند. حدود نیم قرن است که من تمام زندگی خود را در خدمت ورزش وزنه برداری و مبارزه با دوپینگ بوده ام. همچنان هم می خواهم با فدراسیون جهانی وزنه برداری و خانواده وزنه برداری ارتباط نزدیکی برقرار کنم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید

به گزارش همشهری آنلاین، «کیم یو جونگ» معاون اداره مدیریت کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون، رهبر این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دلیل اینکه تنش‌ها در منطقه مانند یک شمع روشن می‌سوزد، از مانورهای نظامی هفتگی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی که علیه ما انجام می‌شود، کاملا مشخص است. در سال جاری میلادی، آمریکا و متحدانش بیش از ۸۰ رزمایش برگزار کرده‌اند و کره جنوبی نیز بیش از ۶۰ رزمایش انجام داده است.»

به نقل از خبرگزاری تاس، وی افزود: «ما به تقویت و توانمندسازی ظرفیت‌های ارتش برای دفاع از حق حاکمیت و امنیتی خود و همچنین صلح در منطقه ادامه خواهیم داد.»

خواهر کیم جونگ اون خاطرنشان کرد: «اگر آمریکا به قدرت نمایی خود ادامه دهد، علیه ما اقدام کند و امنیت کره شمالی را تهدید کند، امنیت واشنگتن و متحدانش به شدت در خطر می‌افتد.

وی همچنین افزود یکسری رزمایش از سوی آمریکا و متحدانش با هدف انجام سناریوی حمله اتمی علیه کره شمالی انجام شده است. اگر کره جنوبی به خودش جرات دهد تا از تسلیحات علیه کره شمالی استفاده کند، به یکباره شکست می‌خورد.

کد خبر 846828 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • فضای سبز و تقویت سلامت میکروبیوتای روده و پوست
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا