Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک تیم فوتبال نساجی مازندران خبر از مصدومیت 6 بازیکن این تیم داد.

طرفداری - پزشک تیم نساجی مازندران از شروع دوباره مسابقات لیگ و مشکلات ناشی از مصدومیت بازیکنان می گوید.

به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، دکتر مصطفی اکبری، پزشک تیم نساجی با بیان اینکه طبق پروتکل بهداشتی، عملیات تب‌سنجی و پالس‌اکسیمتری را با همکاری ناظر فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می‌دهیم، اظهار کرد:

قطعاً با شروع لیگ باید شاهد مصدومیت‌های شدید بازیکنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر مصدومیت‌های تیم ما مشخص شده، افزود:

در یکسری تمرینات اولیه‌ای که انجام دادیم چند بازیکن شاخص‌مان مثل محمد عباس‌زاده، مهرداد کفشگری، حسین زامهران، مهدی رحیمی، محمدجواد جلالی و امیرمحمد شیرخانی دچار مصدومیت شدند.

پزشک تیم نساجی مازندران با عنوان اینکه رِیت مصدومیت بسیار بالاتر از نُرم است و این وضع را ما از قبل پیش‌بینی و اطلاع‌رسانی کرده بودیم، اضافه کرد:

به‌دلیل اینکه بازیکنان حدود ۱۴ ماه در حالت آمادگی قرار دارند، حالت فرسودگی پیدا کرده‌اند. بین مسابقات فاصله افتاده و بازیکنان مجدداً به تمرینات آمادگی می‌پردازند. بدن بازیکن کشش و استقامت لازم را ندارد و به همین علت مصدومیت‌ها یکی پس از دیگری رخ می‌دهد. شما شک نکنید در وضعیت مسابقه آسیب‌های زیادی را باید شاهد باشیم که به‌نظرم این مسئله هم باعث خسران شخصی به بازیکن و به‌نوعی نیز به فوتبال مملکت‌مان است.

دکتر اکبری تصریح کرد:

تهدیدات کرونا کماکان باقی و نگران‌کننده است و طبق آمارها این روزها روند ابتلا، به بیشترین سقف خود رسیده است.

وی با اشاره به اینکه انجام تمرینات نیز طبق پروتکل بسیار سخت شده و نمی‌تواند اثربخش باشد، عنوان کرد:

کنترل کادر فنی بر روی تمرینات به‌شدت کاهش پیدا می‌کند. کادر فنی باید در گروه‌های مجزا به تمرین بازیکنان بپردازند.

پزشک تیم نساجی مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های زیادی در چک‌لیست پروتکل وجود دارد و به‌عنوان مثال ماساژ را حذف کرده‌اند، گفت:

بندهای مهم پروتکل را دسته‌بندی کرده‌ایم و اگر واقع‌بینانه ارزیابی کنیم، خیلی سخت است بخواهیم به‌طور صددرصد همه موارد را اجرا کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نساجی مازندران پزشک تیم نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر با تکرار حمایت واشنگتن از رژیم اسرائیل در عین حال با تاکید بر اینکه نمی خواهیم شاهد تشدید درگیری میان تهران – تل آویو باشیم، گفت: نمی خواهیم شاهد جنگ منطقه ای گسترده تر باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «متیو (مت) میلر» روز دوشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره هشدار ایالات متحده آمریکا به اسرائیل درباره تلافی پاسخ ایران به حمله تل آویو به کنسولگری تهران در دمشق سوریه اظهار کرد: درباره گفتگوهای خصوصی دیپلماتیک میان آمریکا و اسرائیل صحبت نخواهد کرد.

میلر در عین حال گفت: همانطور که در حمله شنبه شب نشان دادیم به وضوح اعلام کردیم که به دفاع از اسرائیل متعهد هستیم. البته ما برای همه روشن کرده‌ایم که «می خواهیم شاهد کاهش تنش باشیم، نمی‌خواهیم تشدید بیشتر درگیری را ببینیم. ما نمی‌خواهیم شاهد یک جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درعین حال مدعی شد: کاهش تنش هدف این دولت (بایدن) از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ بوده است و ما برای رسیدن به آن تلاش کرده‌ایم. اما فراتر از آن، نمی‌خواهم وارد گفتگوهای خصوصی دیپلماتیک شوم.

میلر همچنین گفت: ما اطلاعات اولیه در مورد پاسخ ایران نداشتیم و تخمین‌های ما بر اساس اطلاعات بود و نه ارتباط با ایران. ما به همه طرف‌های منطقه‌ای اطلاع دادیم که خواهان وقوع یک جنگ تمام عیار نیستیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عملیات دفاع از اسرائیل در مقابل حمله جمهوری اسلامی را «موثر» خواند و گفت: این حمله می‌توانست تلفات جانی زیادی به همراه داشته باشد.

این مقام وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که امروز انتقاداتی وجود دارد که تحریم‌های موشکی سازمان ملل علیه ایران که اکتبر سال گذشته منقضی شد، به نوعی این حمله را ممکن کرد، پاسخ داد: این درست نیست.

میلر در عین حال مدعی شد: اگرچه تحریم‌های موشکی ایران از سوی سازمان ملل لغو شده است، اما تهران با برنامه موشکی بالستیک و پهپادی خود به بی ثبات ساختن منطقه ادامه می‌دهد.‌

او مدعی شد: ما به پاسخگو کردن ایران به خاطر این اقدامات ادامه خواهیم داد. سایر تحریم‌ها علیه برنامه موشکی ایران ادامه دارند. ما به دنبال تمدید ادامه اجرا و در صورت لزوم افزایش این تحریم‌ها هستیم و در مجموع بیش از ۵۰۰ تحریم در رابطه با ایران در این دولت اعمال کرده‌ایم و ما همچنان به دنبال پاسخگویی آنها هستیم.

کد خبر 745005

دیگر خبرها

  • نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم
  • کارگران نساجی بروجرد و دغدغه شروع به کار در سال جدید
  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین
  • اسرائیل بازی روانی با ایران را شروع کرده است + فیلم
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • مصدومیت یک نفر در پی سقوط به چاه در کرمانشاه
  • وضعیت مصدومان‌شیمیایی سردشت بررسی شد/ ۸۰ نفر در صف ارزیابی
  • بررسی وضعیت مصدومان شیمیایی سردشت
  • رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!
  • کادوی فیفادی در یک پکیج تقدیم به پرسپولیس!