Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان اصلاندوز به ضرورت تبیین اندیشه امام راحل(ره) تاکید کرد و گفت: امام خمینی(ره) تحولی عظیم در ایران و جهان ایجاد کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور مردم اصلاندوز در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد اهداف و مکتب امام راحل(ره) اظهار کرد: امام راحل(ره) تحولی عظیم در ایران و جهان ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی اولین و مردمی‌ترین انقلاب در دنیاست به‌طوری‌که این انقلاب مردمسالاری دینی را در دنیا شکل داد.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز به ضرورت تبیین اندیشه امام راحل(ره) تاکید کرد و اذعان داشت: ایران اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه و خون پاک شهدا امروز در مقابل دسیسه‌های استکبار ایستاده و به قدرت علمی، نظامی، اقتصادی و ... در جهان تبدیل شده است.

اسدزاده همچنین به اعتراضات مردم آمریکا بر ضد نژادپرستی در این کشور اشاره کرد و گفت: حقوق بشر آمریکایی از اول تا به امروز ظلم و جنایت و وحشیگیری بوده و در طول تاریخ جنایات بیشماری علیه ملت خود و سایر ملت‌ها و کشورها انجام داده است.

انتهای پیام/3463/135

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل امام جمعه اصلاندوز استکبار جمهوری اسلامی امام خمینی امام راحل ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی گفت: بیش از ۷۰ هزار رزمنده این استان در هشت سال دفاع مقدس حضور فعال داشتند.

وی افزود: ۷۲۰۰ شهید، حدود ۱۶ هزار جانباز و حدود ۷۰۰ آزاده آمار این استان است که در مقایسه با سایر استان‌ها از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است که امروز پایداری غزه را نیز رقم زده است، گفت: استان مرکزی در پشتیبانی از جبهه‌های دفاع مقدس نقش بسزایی داشته به گونه‌ای که بیش از ۱۲۰ طرح مهندسی در این استان طراحی و برخی از این طرح‌ها سرنوشت برخی عملیات‌ها را رقم زده است.

سردار کریمی با اشاره به نقش کنگره شهدای استان مرکزی در راستای ترویج فرهنگ ایثار شهدا گفت: در همین راستا از سال ۱۳۹۳ اجلاسیه‌های مختلف آغاز و کنگره اصلی نیز پاییز سال ۱۳۹۸ در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد.

وی با تاکید بر معرفی جایگاه راه امام راحل به نسل جوان گفت: استان مرکزی مهد پرورش مشاهیر و بزرگان بسیاری همچون امام راحل است، بنابراین باید تلاش شود مشاهیر و شخصیت‌های برجسته و شاخص این استان به نسل امروز بیش از پیش معرفی شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تا کنون بیش از ۵۰۰ هنرمند این استان شناسایی شده که کار فاخر هنرمندان برای کنگره شهدا بسیار باارزش است و سایر استان‌ها از این ظرفیت استفاده می‌کنند.

سردار کریمی با اشاره به برگزاری همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ با حضور ۲۰ هزار نفر در خردادماه امسال گفت: از سال گذشته بیش از ۱۷ هزار دانش آموز دختر به راهیان نور و اعزام بیش از ۵۰ هزار نفر به اردوهای یک تا دو روزه جهادی در این استان انجام شده است.

کد خبر 6062156

دیگر خبرها

  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • علمای اهل سنت استان بوشهرجنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • برنامه محفل انقلاب بزرگی در ایران و کشورهای جهان ایجاد کرد
  • برنامه محفل یک انقلاب بزرگی در ایران و کشورهای جهان ایجاد کرد
  • فیلم/ ورزشگاه آزادی مملو از میهمانان امام حسن(ع)
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و جمعی دیگر از تشکل‌های دانشجویی به جنایات غزه
  • برگزاری همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک