Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:13:17 GMT

حال ۳۵بیمار مشکوک به کرونا در قم وخیم است

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۲۵۱

حال ۳۵بیمار مشکوک به کرونا در قم وخیم است

قدیر گفت: در حال حاضر حدود ۱۱۰نفر مشکوک و محتمل به کرونا در قم بستری بوده که حال ۳۵نفر آنها وخیم است.

«محمدرضا قدیر» امروز(جمعه ۱۶خرداد) در گفتگو با  خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به آمار بیماران کرونایی بستری در قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز ۳۳ نفر مشکوک به کرونا در مراکز درمانی پذیرش شدند که از این تعداد ۱٢نفر در بخش های بیمارستان ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم  با اشاره به بیمارستان های درگیر با کرونا گفت: در حال حاضر بیماران کرونایی تنها در یک بیمارستان بستری هستند که بیمارستان کامکار قم است.

 

قدیر با بیان اینکه وضعیت قم در خصوص کرونا تا حدودی بهتر شده است تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶بيمار پس از بهبودی از بیمارستان های قم مرخص شدند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های قم گفت: در حال حاضر۱۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های قم بستری هستند.

 

وی با اشاره به وضعیت جسمانی این بیماران گفت: در حال حاضر ٣۵ بيماربدحال کرونایی در بیمارستان های قم بستری هستند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به افزایش بیماران کرونا در قم در دو روز گذشته ، از مردم خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کرده و همچنان قرنطینه خانگی را جدی بگیرند .

 

لازم به ذکر است نخستین مورد بیماری کرونا ۳۰ بهمن ماه توسط پزشکان قمی شناسایی شد و با اثبات آن، حساسیت‌های لازم را نسبت به شیوع آن در کشور به وجود آوردند و مانع از فاجعه ای بزرگ شدند. بر اساس گفته رییس سازمان نظام پزشکی قم، هم‌زمان با قم در ۱۵ استان کشور موارد مشکوک به کرونا وجود داشت، اما قم بر آزمایش و رسیدن به تشخیص نهایی کرونا، اصرار داشت و اولین مورد تشخیص این ویروس در قم مشخص شد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا بیمارستان های قم بیماران کرونا پزشکی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است

دریافت 866 KB

به گزارش همشهری آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که در حمایت از مردم پایدار نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت آن‌ها و در پاسخ به ترور شماری از رزمندگان حزب‌الله در عین بعال و الشهابیه، عملیات عرب العرامشه را انجام داده است.

نیروهای مقاومت حمله‌ای ترکیبی با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای تهاجمی به مقر فرماندهی محرمانه شناسایی نظامی اسرائیل در عرب العرامشه انجام دادند و موجب کشته و زخمی شدن چندین نفر شدند.

کد خبر 845252 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • وضع بهداشتی وخیم در اردوگاه جبالیا
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)