Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با بیان اینکه طرح دو فوریتی ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت توسط هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شده است، گفت: اولویت دولت باید حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی باشد. ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام حسن شجاعی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: وظیفه نمایندگان مجلس علاوه بر قانون‌گذاری، نظارت نیز هست و نمایندگان باید با استفاده از وظایف خودشان، نقش نظارتی را به خوبی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش رسانه در پویایی جامعه، تصریح کرد: جامعه پویا رسانه قوی دارد و در سطح استان از لحاظ نیروی انسانی متخصص و حرفه‌ای در حوزه رسانه وضعیت بسیار مطلوبی داریم اما با توجه به پیشرفت‌های استان و ظرفیت‌های عظیم منطقه رسانه‌ها به جایگاه مطلوب خود نرسیده‌اند.

وی افزود: حمایت از رسانه به معنای این نیست که آن رسانه در عوض باید برای تبلیغ و تمجید از همان دستگاه و یا آن مسئول اقدامی کند بلکه رسانه‌ها با نقد منصفانه خود و ارائه راهکارها در کمک به پیشرفت جامعه موثر واقع شوند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با اشاره به اینکه از مهمترین برنامه‌های مجلس کمک به معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی است، بیان کرد: طرح دو فوریتی ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت توسط هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شده است.

وی اشاره‌ای به جایگاه مهم فضای مجازی در جامعه کرد و افزود: با توجه به اهمیت فضای مجازی و تخصص نمایندگان مجلس تشکیل فراکسیون تخصصی در زمینه فضای مجازی مطرح است و امیدواریم این فراکسیون تشکیل شود.

توصیه سرپرست بورس ‌قزوین به مردم؛ سهام عدالت را فعلاً نفروشیددریافت سود مجامع شرکت‌ها، دردسر جدید انتخاب روش مستقیم آزادسازی سهام عدالتواگذاری سهام عدالت به جاماندگان جدی شد/ قیمت سهام عدالت هنوز به سقف نرسیده

این مسئول در ادامه گریزی به شبکه ملی اطلاعات زد و اظهار داشت: متاسفانه تاکنون عزم جدی و انگیزه لازم برای اجرای این طرح در کشور دربین مسئولان وجود نداشته است و عدم خودباوری به جوانان کشور موجب شده زیر ساخت‌های لازم برای ایجاد این شبکه تکمیل نشود.

 شجاعی با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به نام ‌‌جهش تولید نامگذاری شده است، افزود: برطرف کردن موانع تولید، حذف قوانین زائد و بوروکراسی اداری از مهم ترین راهکارها برای کمک به جهش تولید است.

این مسئول با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاری و‌ کارآفرینان تاکید کرد و گفت: اولویت باید حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و توجه به بنگاه‌های زود بازده باشد چراکه تجربه نشاند داده است سرمایه‌گذاران خارجی با کوچک‌ترین مشکلی شانه خالی کرده‌اند.

انتهای پیام/ ع

R1494/P/S6,59/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است

کانال تلگرامی حمید رسایی، از منتخبان اصولگرا برای مجلس آینده، متنی را با تیتر «توهین و اتهام زنی مسعود پزشکیان (آتیش بیار اغتشاشات) به منتخب مردم تهران! / کام مردم رو تلخ نکنید!» به اشتراک گذاشته است.

به گزارش انصاف نیوز؛ در ابتدای این متن به گفته‌ای از مسعود پزشکیان، یکی از منتخبین جریان میانه‌روها، اشاره شده که گفته «اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی…»

متن این یادداشت در واکنش به موضع پزشکیان در پی می‌آید:

«علی رغم تاکیدات مکرر رهبر انقلاب مبنی بر رعایت اخلاق و تلخ نکردن فضای سیاسی کشور، مسعود پزشکیان که اخیرا حمایت اصلاح‌طلبان مجلس دوازدهم از ریاست قالیباف رو هم اعلام کرده در گفتگو با یکی از رسانه‌ها در نهایت بی‌اخلاقی مجدداً به منتخب مردم تهران توهین کرده و اتهام زده اما جالبه که در همین مصاحبه از اخلاق هم دم زده!

الان هم کافیه فقط حمید رسایی به این بی اخلاقی و اتهامات زده شده پاسخ بده اونوقته که رسانه‌های پروژه بگیر قالیبافچی و اصلاحاتچی با دهها ترفند و تیتر رسانه‌ای، حمید رسایی رو نماینده جنجالی و شروع کننده دعوا معرفی کنن!

مثل دفعه قبل که روزنامه جوان اهانت و دروغ رو در مورد رسایی شروع کرد خبرگزاری تسنیم بازنشر داد و خبرگزاری فارس هم دامن زد اما وقتی حمید رسایی فقط در چند خط جواب تهمت‌های زده شده به خودش رو داد به ایشون انگ نماینده جنجالی و تفرقه انداز و… زده شد و طوری وانمود کردن که نوک پیکان فرمایش آقا ایشون بودن و متاسفانه بعضی دوستان هم تحت تاثیر همین جو رسانه‌ای ایجاد شده بدون رعایت تقوا این جمله رو تکرار کردن!

اینکه هنوز حمید رسایی هیچ اظهار نظری درباره کاندیداتوری برای ریاست مجلس نداشته، اما به دلیل تأثیرگذاری و موثر بودن در اذهان مردم و حتی منتخبان مجلس دوازدهم، از جمله گزینه‌های اصلی در مقابل قالیباف شمرده میشه نکته حائز اهمیتی هست که امیدواریم سایر نماینده‌های بیطرف در انتخاب هیئت رییسه این مطلب رو مدنظر قرار بدن و اسیر نام و روال غلط قبل نشن و در نظر داشته باشن که وقتی امثال پزشکیان نسبت به دور قبل ریزش رای ۱۵۰۰۰ تایی داشته و امثال قالیباف هم با ریزش رای ۸۰۰ هزارتایی نسبت به دور قبل مواجه شده درحالیکه حمیدرسایی با افزایش بیش از ۲ برابری رای نسبت به دور قبل یعنی ۴۸۰ هزار رای به مجلس راه پیدا کرده معناش این هست که مردم دنبال یک تغییر اساسی هستن که باید در زمان انتخاب هیات رییسه مورد توجه قرار بدن تا خواست مردم محقق بشه و امید به تغییر اساسی و سازنده در مردم همچنان زنده بمونه!

اما درنهایت جناب آقای پزشکیان اتفاقا ما بچه انقلابیها از امثال حمید رسایی انتظار دعوا با امثال شما دانه درشت‌هایی که باعثان و بانیان وضع موجود هستید و به صندلی قدرت چنگ زدید رو داریم و با همین امید از ایشون حمایت کردیم.

برخورد با دانه درشت‌های حامی اغتشاشات قطعا راحت و بدون چالش نخواهد بود اما یقین داریم حمید رسایی مرد این میدان هست و قطعا موفق هم خواهد شد بنابراین نگرانی شما و امثال شما بجاست.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟
  • نوری قزلجه: ۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • پشت پرده فروش سهام دیجیکالا؛ خستگی استارت‌آپی!
  • جهش سنگین قیمت دلار در عمر ۴ چهارساله مجلس یازدهم از نگاه یک نماینده /به ۱۴۰۰ برگردم، شاید از رئیسی حمایت نکنم
  • جهش عجیب قیمت دلار در عمر ۴ چهارساله مجلس یازدهم از نگاه یک نماینده /به ۱۴۰۰ برگردم، شاید از رئیسی حمایت نکنم