Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:52:54 GMT

کادرفنی تیم ملی فوتسال منتظر صدور مجوز برای شروع اردو

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۳۰۴

کادرفنی تیم ملی فوتسال منتظر صدور مجوز برای شروع اردو

کادرفنی تیم ملی فوتسال منتظر دریافت مجوزهای لازم است تا اولین اردوی این تیم در سال ۱۳۹۹ را شروع کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران با برنامه ریزی قبلی قرار بود اولین اردوی خود در سال ۹۹ را از روز شنبه ۱۷ خردادماه در کمپ تیم های ملی برگزار کند اما هنوز این اردو قطعی نشده است.

ناظم الشریعه قصد داشت از ۱۶ بازیکن جوان از دل لیگ گذشته به این اردو دعوت کند اما با توجه اینکه ستاد مقابله با کرونا در ورزش هنوز آیین نامه و دستورالعملی برای شروع تمرینات تیم‌های ملی تدوین نکرده برگزاری این اردو نیز به تاخیر افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز خبر تازه‌ای از تعویق بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا که قرار است نیمه مرداد در ترکمنستان برگزار شود مخابره نکرده و در صورت برگزاری بازی‌ها در موعد مقرر تیم ملی با آمادگی کمی در این مسابقات شرکت می‌کند.

ناظم الشریعه طی روزهای گذشته پیگیر این بوده که تیم ملی بتواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خود را استارت بزند تا مشکلی در روند آماده سازی این تیم ایجاد نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتسال ایران فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

کد خبر 846604 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • صدور هشدار نارنجی؛ شروع باد و باران شدید از فردا
  • تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر