Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:04:01 GMT

معاون علوم پزشکی قم: ۳ قلیانسرا در قم پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۳۸۸

معاون علوم پزشکی قم: ۳ قلیانسرا در قم پلمب شد

به گزارش روز جمعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی اضافه کرد: همچنین در این مدت  واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت قم ۲۵۶ مورد بازرسی از اصناف انجام داده است.

وی افزود: ازاین‌بین ۲۰۳ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح استان قم انجام‌گرفته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: با بررسی‌های انجام‌شده ۶۹۴ کیلوگرم انواع مواد غذایی معدوم‌سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی اضافه کرد: همچنین برای اطمینان از سلامت فعالیت واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی ۱۴۸ موردسنجش از این اقلام مصرفی با تجهیزات حرفه‌ای انجام پذیرفت.

وی در پایان یادآور شد: در این ۲۴ ساعت گذشته، ۷ مرتبه نمونه‌برداری از بخش آب قم انجام و ۳۱ مورد کلرسنجی از این تاسسیات صورت گرفته است.

برچسب‌ها قم قلیان دانشگاه های علوم پزشکی صنعت غذایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم قلیان دانشگاه های علوم پزشکی صنعت غذایی قم قلیان دانشگاه های علوم پزشکی صنعت غذایی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت : کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد

وزیر بهداشت گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۲۷۰۰ مرکز به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمب و ۸۵۵ هزار کیلوگرم مواد فاسد معلوم شده است.   به گزارش تسنیم، بهرام عین اللهی در سفر به قم ضمن بازدید از پایگاه اورژانس موقت عوارضی قم تهران با حضور در بیمارستان 700 تختخوابی شهید بهشتی قم، اظهار داشت: با وجود کاهش 6 درصدی ماموریت اورژانس در ایام نوروز 26 هزار نفر در اورژانس کشور به صورت 24 ساعته در حال خدمت هستند.   وی با بیان اینکه از 25 اسفندماه تاکنون در سطح کشور 182 هزار ماموریت اورژانس انجام گرفته است، گفت: 607 هزار تماس با اورژانس کشور گرفته شده و 58 هزار بیمار توسط اورژانس در محل درمان شده که 77 هزار نفر با آمبولانس به اورژانس منتقل شدند.   وزیر بهداشت گفت: 2 میلیون و 700 هزار بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که 2 میلیون و 200 هزار نفر آنها سرپایی درمان شدند، 850 بیمار بدحال احیای قلبی شدند.   عین اللهی با اشاره به اینکه 470 هزار نفر در کشور بستری شدند و 116 هزار عمل جراحی در کشور انجام شده است که از این میزان 35 هزار جراحی اورژانسی بوده است، عنوان کرد: در حوزه بازرسی‌ها 870 هزار بازرسی بهداشتی انجام شده است که از این میزان 2 هزار و 700 مرکز به دلیل عدم رعایت بهداشت توسط عوامل قضایی پلمب شده است.   وی تصریح کرد: در این باره بیش از 90 هزار اخطار کتبی داده شده و 855 هزار کیلوگرم مواد فاسد معلوم شده است.   عین اللهی با بیان اینکه 3 هزار و 345 پایگاه اورژانس، 5 هزار و 700 آمبولانس و 64 اتوبوس آمبولانس در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، گفت: 2 هواپیمای اورژانس، 52 بالگرد اورژانس، 270 موتور اورژانس و 5 شناور دریایی نیز در حال حاضر مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.   وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در استان قم تا به امروز 3 هزار و 600 مصدوم جاده‌ای و شهری توسط اورژانس منتقل شدند، گفت: این آمار نسبت به سال گذشته و با توجه به تردد‌های کمتر 10 درصد کاهش یافته است.   وی با اشاره به تعداد مراجعین به بیمارستان‌های قم در این ایام افزود: بیش از 9 هزار و 600 بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که 3 هزار و 800 نفر بستری شدند.   عین اللهی گفت: در 5 هزار و 500 بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی معاونت بهداشت که از اماکن مختلف انجام شده که 7 تن مواد غذایی فاسد در قم معدوم شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • ۷۹ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد درالبرز معدوم شد
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد؛ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • وزیر بهداشت : کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • برقراری حدود ۶۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ / فوت ۲۱ نفر در حوادث ترافیکی
  • چند خبر کوتاه از شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • ۲۲ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مازندران
  • تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط / انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی تا ۵ فروردین و پلمب ۵ واحد صنفی