Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@23:03:49 GMT

راهکار امام جمعه دیشموک جهت اشتغال جوانان بیکار منطقه

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۴۲۸

راهکار امام جمعه دیشموک جهت اشتغال جوانان بیکار منطقه

امام جمعه شهر دیشموک گفت:در برخی روستاهای بخش دیشموک همچون روستای ریزک کشت گیاهان دارویی آغاز شده است که می تواند سرآغاز تحولی جدید در کشت گیاهان دارویی با توجه به مستعد بودن منطقه را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: اهل ایمان به انواع بلاها امتحان و آزمایش می شوند تا عیار مشخص شود وظیفه سنگینی داریم بنده خدا باشیم تا از امتحاناتی همچون ویروس کرونا سربلند بیرون بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر به مردم در خصوص کم کردن مراسمات عزا و ساده برگزار کردن ان تذکر داده شود به جهت جلوگیری از تجمعات است ولی مراسمات آنچنانی در این شرایط بیماری کرونا برگزار و در آن تیراندازی هم می‌شود. 

راوند ادامه داد: باید مسلمانی خود را به جا بیاوریم و جلوی تجمعات را بگیریم تا ویروس کرونا منتشر نشود و اگر کسی بر اثر مراسمات عزا مشکلی برایش پیش بیاید صاحبان مجالس باید پاسخگو باشند.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی امام عظیم الشان گفت: یکی از اوصافی که در خصوص فضائل امام راحل کمتر استفاده کردیم این است که ایشان مومن، متعبد و انقلابی بود.

وی افزود: امام ما مومن به هدف و انقلابی در برپا شدن اصول دین و ارزش ها بود.

راوند ادامه داد: امام راحل فردی متعبد و کارهایش را برای رضای خداوند انجام می داد.به جوانان و اراداه نسل جوان اعتماد داشت که به معنای واقعی کلمه یک تحول بود.

خطیب سیاسی عبادی نمازجمعه دیشموک با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران از جوانان انقلابی به دستور حضرت امام خمینی(ره) گفت: تشکیل سپاه از جوانان انقلابی یک تحول و نشانه اعتماد امام عظیم الشان به جوانان بود.

وی افزود:کلید حل مشکلات کشوراعتماد مسئولین به جوانان و سپردن کار به جوانان انقلابی است.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به رکن های انقلاب اسلامی گفت:رکن های انقلاب استفاده از بیانات و رهنمودهای امامین انقلاب در مسائل مختلف و اعتماد به مردم و مشارکت دادن آنان در سرنوشت خودشان  است.

وی افزود: مردم با انتخاب خود می‌توانند نمایندگانی انتخاب کنند که با اشرافی گری مسئولین مبارزه و از خوی استکبارستیزی آنان تقدیر کنند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به اعتراضات مردمی در کشور آمریکا گفت: اعتراضات در آمریکا چیز جدیدی نیست بلکه نشانه امریکای بدون نقاب است.

وی افزود: آمریکا حتی به شهروندان سیاه پوست خود رحم نمی کند، شواهد حکایت از اعتراضات در اکثر شهرهای آمریکا دارد.

راوند ادامه داد: بیش از صد هزار کشته در مساله کرونا و نبود برنامه برای نجات مردم آمریکا وجود دارد.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به رجزخوانی آمریکا برای کشتی های ایران گفت: آمریکایی ها برای کشتی های ایرانی عازم ونزوئلا رجز می‌خواندند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و آن ها توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند.

وی افزود: سنت الهی است که قدرت های ظالم جهان شکست بخورند و از بین بروند.

راوند ادامه داد: ظلم پایدار نیست و تک تک ما زوال آمریکا را به چشم خواهیم دید.

امام جمعه شهردیشموک با اشاره به آغاز طرح درختکاری در دیشموک توسط شهرداری وتقدیر از شروع این اقدام پسندیده گفت:درختان برای خداوند ذکر میگویند و تسبیح او را می کنند که از آغاز این اقدام پسندیده توسط شورا و شهرداری تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود: درختکاری اقدامی پسندیده و خوب است که از مردم می خواهیم از این طرح بسیار خوب استقبال و مسئولین با نظارت خود زمینه درختکاری شهر را فراهم کنند.

راوند ادامه داد:در حادثه آتش سوزی کوه خائیز درختانی که خداوند را تسبیح می کنند سوختند،ممکن است در منطقه ما هم مصیبتی رخ دهد ونیاز است که هم مردم و هم مسئولین از درختان مراقبت کنند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به بیکاری جوانان در بخش دیشموک گفت:در بخش دیشموک نمایندگی بنیاد برکت ، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) وجهادکشاورزی با وام های خوداشتغالی زمینه رونق اشتغال را فراهم کردند.

وی افزود: خانواده ها جوانان را ترغیب به کشت گیاهان دارویی کنند و اگر زمین برای این مهم ندارند می توانند با مراجعه منابع طبیعی اراضی ملی را برای اشتغالزایی استفاده کنند.

در برخی روستاهای بخش دیشموک همچون روستای ریزک کشت گیاهان دارویی آغاز شده که می تواند سرآغاز تحولی جدید در کشت گیاهان دارویی با توجه به مستعد بودن منطقه فراهم کند.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به اقدامات مرکز بهداشت و درمان دیشموک در خصوص ارائه ماسک و دستکش به نمازگزاران جمعه گفت:  از زحمات مسئول و پرسنل بهداشت و درمان به جهت توزیع ماسک،دستکش و ضدعفونی مسجد نمهایت تقدیر و سپاس را دارم.

انتهای پیام/82009

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دیشموک کشت گیاهان دارویی امام جمعه شهر دیشموک کشت گیاهان دارویی بخش دیشموک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند