Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:19:49 GMT

تشکیل مجلس درتراز انقلاب اسلامی/وحدت رمز موفقیت است

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۴۷۰

تشکیل مجلس درتراز انقلاب اسلامی/وحدت رمز موفقیت است

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران عصر جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و ۱۱ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای بررسی فعالیت‌های صورت گرفته و ایجاد هماهنگی برای پیگیری مسائل استان در راستای تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی برگزار و بر حفظ وحدت میان نمایندگان تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفظ روحیه انقلابی، پاک‌نگه داشتن دفتر نماینده، تحول خواهی، ایجاد زمینه برای دولت جوان و حزب اللهی بخشی از نظرات اعضای شورا بود.

نمایندگان نیروی‌های انقلابی استان از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواستند تا وضع قوانین دقیق و محکم و نظارت دقیق بر اجرای آن قانون، شفافیت آرا به جهت نظارت مردم بر فعالیت نمایندگان مجلس، وضع قوانین برای حاکمیت عدالت اجتماعی و رفع فاصله طبقاتی را در دستور خود قرار دهند. پیگیری برای اجرای قوانین و برنامه‌های بالادستی موجود در حوزه زنان و خانواده انتظار نماینده زنان انقلابی از نمایندگان مردم استان در مجلس یازدهم بود.

نگاه استانی، دوری از تنگ نظری، وحدت در پروژه‌های استانی، توجه به زیرساخت‌های سفر و گردشگری در سطح ملی و حفظ وحدت خواسته دیگر نمایندگان نیروی‌های انقلابی استان از نمایندگان مجلس بود.

حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران عصر جمعه در این نشست با بیان اینکه شورای ائتلاف حزب و گروه نیست و یک تشکل انقلابی است که دوستداران انقلاب را دور هم جمع کرده، گفت: نیروهای انقلابی برای کسب نتیجه انقلابی در انتخابات بدون‌چشم‌داشت تلاش کردند و از هزینه و زمان خود و خانواده برای تشکیل یک مجلس انقلابی صرف کردند و در حال حاضر انتظاری جز داشتن مجلسی در تراز انقلاب اسلامی ندارند و آمادگی همکاری و مشاوره در حوزه‌های مختلف استان را دارند.

مجلسی در تراز انقلاب اسلامی

علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مازندران یکپارچه برای توسعه استان ضروری است، اقتصاد و فرهنگ را در اولویت برنامه‌های مجلس یازدهم اعلام کرد.

وی انتخاب رئیس مجلس را نشان دهنده وحدت نمایندگان و شکستی برای افرادی که به دنبال ایجاد تفرقه بودند، دانست.

کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه برعهد خود مبنی بر حفظ وحدت پایبند هستیم، از تشکیل مجمع نمایندگان شمال کشور خبر داد و گفت: براساس فرمایش و ابرازنگرانی رهبر انقلاب مبنی بر فاصله از عدالت، قول می‌دهیم که دست دولت را از دخالت در پایه پولی کشور کوتاه کنیم و مدیریت پولی کشور را مدیریت کنیم.

ضرورت کنترل نقدینگی

وی افزود: عدم کنترل نقدینگی از بزرگترین ضعف‌های دولت است و اگر می‌خواهیم مجلس خوبی داشته باشیم باید در کنترل نقدینگی حرکت کنیم و نیروهای انقلاب استان به عنوان جمعی نخبه استراتژی را مشخص کنندتا در کنار یکدیگر برای توسعه استان تلاش کنیم زیرا اگر نیروی انقلابی در وسط میدان نباشد، شاهد تکرار اشتباهات گذشته خواهیم بود.

محسن زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید براینکه سهم مازندران را مطالبه خواهیم کرد، گفت اول باید مواظب خودمان باشیم تا به وظایف خود عمل کنیم زیرا مردم منتظر اجرای وعده‌ها و تحول هستند و باید از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به تحول و تغییر استفاده کنیم و مسؤلان باید متوجه باشند که نمی‌گذاریم مسئؤلان کم‌کار به‌این‌نحوه فعالیت ادامه دهند.

علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه گام اول با تحول در انتخاب به خوبی با وحدت برداشته شد و گام دوم نیز با تشکیل دولت‌جوان و انقلابی اجرایی خواهد شد.

سید شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی هم ضمن تشریح وضعیت اقتصادی کشور، استفاده از صنایع پایین دستی، افزایش پایه پولی، تعریف مگا پروژه در کشور و چابک تر شدن دولت را از ضروریات کشور اعلام کرد.

نمایندگان توصیه‌های رهبری را مرتب مرور کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با اشاره به اینکه پیام رهبری به مجلس شورای اسلامی بسیار پربار بود، گفت: نمایندگان توصیه‌های رهبری را همیشه همراه خود داشته باشند و مرتب مرور کنند.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به اینکه در قالب تشکل خاصی نیستم، گفت: ولایت و مردم دو قطب فعالیت بنده است و هر تشکل و فردی در این دو قطب بگنجد بنده استقبال می‌کنم.

وی با بیان اینکه انتظار دارم تشکل‌ها پیگیر منافع ملی باشند و با حضور نمایندگان مسئله‌های استان را بررسی و پیگیری کنند، تصریح کرد: مردم همانگونه به با حضور آیت الله رئیسی در قوه قضائیه به این نهاد امیدوار شدند، با احترام به مجلس گذشته به مجلس جدید نیز امید بستند و شما نمایندگان باید با تلاش و حفظ وحدت این امید را پرفروغ‌تر کنید.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری در پیامی مجلس را براساس فرمایش امام در رأس امور دانستند، نمایندگان مجلس نیز طوری رفتار کنند که مجلس در رأس امور باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به نمایندگان با تاکید براینکه با حفظ وحدت مردم را دلگرم‌تر کنید، افزود: اگر ۵۰ درصد همت و فکر شما روی محورهای حوزه انتخابیه باشد، ۵۰ درصد دیگر را در مسائل کلان استانی با یکدیگر همکاری کنید.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم شاهد وحدت بسیار خوبی میان‌نمایندگان مجلس استان باشیم، خطاب به نمایندگان توصیه کرد که که هوای نفس را کنترل کنید و با افزایش اخلاص یک مجلس انقلابی را شکل دهید.

حجت الاسلام لائینی با بیان اینکه امیدوارم شورای ائتلاف یکی‌از تشکل‌هایی باشد که مطالبات را پیگیری کنند تا شاهد توسعه استان باشیم، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشند، انقلابی که امام برای جهان طراحی کرده است نه برای کشور ایران.

وی ادامه داد: اقتصاد ایران را باید به گونه‌ای ساماندهی و ارزش‌ها و فرهنگ را به گونه‌ای پاسداری کنید که در سطح جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم تا مدیریت جهانی و رهبری مستضعفین جهان را رقم بزنیم و زمینه ساز حضور امام زمان (عج) باشیم.

کد خبر 4941867

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی ایلام آتش سوزی قزوین امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف آتش سوزی جنگل ها تراز انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی نیروهای انقلاب نمایندگان مجلس شورای ائتلاف نماینده مردم حفظ وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح موادی از لایحه تجارت در صحن مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان موادی از لایحه تجارت را اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان)، با اصلاح مواد ۵۶۱ تا ۸۱۶ این لایحه موافقت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • ادامه واکنش نمایندگان مجلس به عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل دست از پا خطا نکند!
  • بیانیه ۲۰۶ نفر از نمایندگان مجلس پیرامون اقدام انقلابی سپاه پاسداران
  • بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در صحن مجلس
  • پیام شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از سپاه پاسداران
  • نمایندگان مجلس: هنوز ⁧ایران⁩ را نشناخته‌اید، این تنها یک سیلی بود
  • حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»