Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا احمدی نیک، امام جمعه آسمینون(نودژ) گفت: یکی از مولفه‌های مجلس انقلابی و رمز موفقیت آن، توجه جدی به معیشت طبقات ضعیف جامعه و پرداختن به مسائل کلان و پرهیز از حواشی و اختلافات است.

او افزود: یکی از لوازم داشتن ایرانی قوی، داشتن مجلسی قوی است و امروز با این مجلس قوی و هیئت رییسه قوی که انتخاب شده، امید به این مجلس بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام احمدی نیک انتخاب قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک عرض کرد و گفت: امروزه در این برهه یکی از اولویت‌های مهم مجلس یازدهم، مسئله اصلاح اقتصاد است و این امر محقق نمی‌شود؛ مگر با اصلاح خطوط اصلی اقتصاد ملی، آن هم براساس سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که اهم آن، شامل اشتعال، تقویت ارزش پول ملی، تولید، کنترل و مهار تورم  است. 

او با تسلیت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیان داشت: یکی از ابعاد و زوایای بسیار مهم زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) که امسال و در سالروز ارتحال آن پیر سفر کرده مورد تاکید مقام معظم رهبری (حفظه الله) بود تحول گرایی و تحول خواهی امام (ره) بود.

او با بیان اینکه امام، امام تحول بود، تحولی که در زمینه‌های مختلف در عصر حاضر چه در جامعه ما  و چه در جامعه بین الملل ایجاد کردند، قابل تقدیر است، بیان کرد: آن تحولی را که امام ( ره) در جامعه بین الملل ایجاد کردند، صدور تفکر و منطق امام (ره) و انقلاب به دنیاست و آن منطق هم منطق مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم ظالمان و قلدری ابرقدرت ها است .

 او  با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و عربده‌های آمریکا افزود: از نمونه امروزی صدور تفکر و منطق امام (ره)، می‌توان به  رسیدن پنج نفتکش ایرانی به دریای کارائیب و آمریکای لاتین با پرچم ایران اسلامی اشاره کرد. 

انتهای پیام /م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ¹

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا» ² پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی» ³ اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

۱_ سوره آل عمران آیه ۱۰۴

۲_ بند ۶ اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳_ بند یک اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6088409

دیگر خبرها

  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح