Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@08:56:42 GMT

برملا شدن راز جنایت با شهادت طوطی سخنگو

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۵۱۴

برملا شدن راز جنایت با شهادت طوطی سخنگو

نبود شاهد درباره حادثه‌ای که منجر به تجاوز و قتل یک زن آرژانتینی شد، دادگاهی در این کشور را ناچار به احضار یک طوطی سخنگو به عنوان شاهد این ماجرا کرد.

دادگاهی در بوئنوس‌آیرس، پایتخت آرژانتین تصمیم گرفت به شهادت یک طوطی سخنگو که آخرین کلمات صاحب کشته‌شده‌اش را تکرار می‌کرد، گوش فرا دهد. زنی ۴۶ ساله به  نام الیزابت صاحب این طوطی بود و در سال ۲۰۱۸ پس از آنکه مورد تجاوز قرار گرفت، کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن توسط مردانی که اتاقی در خانه او اجاره کرده بودند،به قتل رسید. او یک اتاق خانه خود را به ۳ مرد اجاره داده بود که دو نفر از آن‌ها به او تجاوز کرده و او را کشتند. میگل ساتورینیو ۵۱ ساله، خورخه رائول آلوارز ۶۲ متهم شده‌اند که الیزابت تولیدو را کشته‌اند. مرد سوم توانست به دادگاه ثابت کند که در محل جنایت حضور نداشته و بی‌گناه شناخته شده و آزادی خود را به دست آورد.

زمانی که یکی از همسایگان این زن وارد خانه او شده بود، طوطی سخنگو دائما تکرار می‌کرد «چرا منو می‌زنی؟» به نظر می‌آید این آخرین جمله‌ای باشد که مقتول به زبان آورده است.

وقتی همسایه خانم تولیدو جسد غرق به خون او را درون اتاقش یافت  آثار ضرب و جرح روی بدن او معلوم بود. قفس طوطی هم در کنار تخت او بود و طوطی آخرین جمله صاحبش را تکرار می‌کرد. پلیس شواهدی یافته که  این شواهد دست داشتن این دو مرد در کشتن الیزابت تولیدو را ثابت می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دادگاه طوطی سخنگو تجاوز قتل پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در جدیدترین موج حمله‌های خود، خانه‌های مسکونی را در نزدیکی قبرستان الزوایده واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

ورودی اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه نیز شاهد حمله‌های بامدادی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده است.

این جنگنده‌های متجاوز چندین حمله وحشیانه و سنگین علیه محله الزیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه انجام دادند.

تنها در یکی از حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی علیه ۲ خانه مسکونی در رفح دست کم ۲۶ فلسطینی از جمله ۱۶ کودک و شش زن به شهادت رسیدند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز در کنار جنگنده‌های این رژیم وارد عمل شده و بخش‌های مختلف نوار غزه را زیر آتش گرفت. این حمله‌های توپخانه ای رژیم اشغالگر شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه، شرق اردوگاه المغازی و ۲ منطقه المغراقه و الزهرا را هدف قرار داد.

قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز سواحل مرکزی و جنوبی نوار غزه را گلوله باران کردند. علاوه بر این پهپادهای رژیم صهیونیستی یک مدرسه در اردوگاه البریج را هدف قرار دادند.

روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت پنج کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینی‌ها در این باریکه مرتکب شد.

این وزارت خانه افزود که در این حمله‌ها ۴۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۹ نفر هم زخمی شدند. شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۶ هزار و ۹۸۰ نفر افزایش یافته است.

هنوز هزاران نفر مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6084985

دیگر خبرها

  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • تکرار جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان‌های غزه
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • مادر شهید اقتدار: عملیات وعده صادق دلم را آرام کرد
  • افزایش شهدای جنایت تروریستی کرمان
  • یک شهر شبیه حاج قاسم شده بود!