Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@08:43:35 GMT

نیمکت نشینی احتمالی جهانبخش برابر آرسنال

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۵۲۰

نیمکت نشینی احتمالی جهانبخش برابر آرسنال

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال برایتون در اولین بازی خود پس از شروع مجدد لیگ برتر در تاریخ ۲۰ ژوئن میزبان آرسنال خواهد بود که بر اساس پیش بینی سایت «اسپورت مول» علیرضا جهانبخش در این بازی روی نیمکت ذخیر‌ها قرار خواهد داشت.

این سایت ضمن انتشار ترکیب احتمالی برایتون از علیرضا جهانبخش به عنوان ذخیره «مارچ» هافبک فرانسوی برایتون نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تیم گراهام پاتر با وجود این که از تاریخ ۲۸ دسامبر نتوانسته هیچ پیروزی به دست آورد، به لطف چهار تساوی از ۵ دیدار اخیر، موفق شده خود را در خارج از منطقه سقوط حفظ کند.

اگرچه بعید است پاتر در ترکیبی که در آخرین بازی تیمش در خانه ولورهمپتون بسیار خوب عمل کرد، تغییراتی اعمال کند، اما او احتمالا ۲ بازیکن دیگر در ترکیب قرار دهد.

در صورتی که پاتر بخواهد یک یا ۲ تغییر در تیمش ایجاد کند، ممکن است الکسیس مک آلیستر یا علیرضا جهانبخش را به جای سولی مارس وارد بازی کند.

روزنامه آرگوس هم با اشاره به قانون جدید استفاده از ۵ بازیکن در لیگ جزیره با اشاره به گل قیچی برگردانی که جهانبخش در ابتدای سال ۲۰۲۰ برابر چلسی به ثمر رساند و برایتون را از شکست داد، نوشت این گل هنوز هم در میان بهترین گل‌هایی است که توسط یک بازیکن تعویضی در لیگ جزیره به ثمر رسیده است و با وجود این که در ۹ بازی آینده هر تیمی، تیم‌ها می‌توانند ۴۵ تعویض داشته باشند بعید به نظر می‌رسد کسی بتواند این گل را تحت الشعاع قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

گل جهانبخش به چلسی دومین گل برجسته لیگ جزیره

بازتاب حمایت علیرضا جهانبخش از اسکوچیچ در روزنامه قبرسی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش علیرضا جهانبخش لیگ جزیره برایتون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # علیرضا جهانبخش سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)