Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:09:33 GMT

تیم مدعی لیگ یک در سرعین اردو می‌زند

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۵۴۵

تیم مدعی لیگ یک در سرعین اردو می‌زند

تیم لیگ یکی نود ارومیه از هفته آینده در سرعین اردوی تدارکاتی برپا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از جلسه کادرفنی و مدیرعامل باشگاه نود ارومیه، مقرر شد که پس از انجام تست کرونای اعضای این تیم و دریافت نتایج آن، تمرینات گروهی نود از اواسط هفته آینده آغاز شود. قرار است نود ارومیه از اواسط هفته آینده در سرعین اردوی تدارکاتی برپا کند تا بازیکنان این تیم برای آغاز مجدد رقابت‌های لیگ آزادگان آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


نود ارومیه با ۴۴ امتیاز در رده پنجم لیگ آزادگان قرار دارد و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال به شمار می‌رود. آنها فقط دو امتیاز با تیم جدول رده فاصله دارند و در بازی‌های باقیمانده نهایت تلاش خود را برای صعود به دسته برتر انجام خواهند داد.

 

نود ارومیه دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نود ارومیه دسته یک نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه با انجام ۳ دیدار دنبال شد.

در نخستین دیدار تیم مهرام مقابل صنعت مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه ۸۰ بر ۷۴ به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد پذیرفته با ۱۴ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به سود مهرام شد و این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

تیم طبیعت تهران در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت رفت و با نتیجه ۹۱ بر۸۳ موفق به کسب پیروزی شد. جردن استیون ۴۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۴ بهترین بازیکن این دیدار بود. سری این بازی ۲ بر ۲ برابر شد و تکلیف تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر در بازی پنجم روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدار این مرحله، تیم کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ مغلوب شد. رسول مظفری در این بازی با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۴ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به نفع ذوب آهن شد و این تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

کد خبر 6079234 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • تیم ملی اسکواش یک سال بدون اردو!
  • تیم ملی اسکواش یکسال بدون اردو!
  • نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند