Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@10:49:45 GMT

کسب بالاترین رتبه در ارزیابی محتوای شاد توسط زنجان

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۵۵۰

کسب بالاترین رتبه در ارزیابی محتوای شاد توسط زنجان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: زنجان بالاترین رتبه در ارزیابی کشوری محتوای شبکه شاد را کسب کرد.

جعفر گنج‌خانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زنجان بالاترین رتبه در ارزیابی کشوری محتوای شبکه شاد را کسب کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان موفق به تولید 163 عنوان محتوای تولیدی، فرهنگی و تربیتی و بارگذاری این مطالب شده است، ادامه داد: از این روی استان در این فعالیت از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان استان برتر معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حوزه معاونت پرورشی در 7 کانال در سامانه شاد حضور دارد، خاطر نشان کرد: مهم‌ترین این کانال‌ها فرهنگی و هنری، قرآن، عترت و نماز، امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و سازمان دانش‌‌آموزی است.

وی با اشاره به اینکه حداقل 60 درصد دانش‌آموزان باید عضو کانال‌های پرورشی و فرهنگی شوند، بیان کرد: مربیان پرورشی باید تا پایان خرداد نیز به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

گنج‌خانلو اضافه کرد: در سال‌جاری با توجه به شرایط کرونا با همکاری صدا و سیما، جشن تکلیف دانش‌آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش زنجان قرآن دانش آموزان پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ اسفند۱۴۰۲ برگزار شد.

کد خبر 845391 منبع: ایرنا برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم استخدام

دیگر خبرها

  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است