Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی اسامی ۷ سرنشین شناور مغروق ایرانی در آبهای عراق را اعلام کرد. ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نورالله اسعدی مدیرکل بندر بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار کرد: از 7 سرنشین شناور مغروق "بهبهان" در آبهای عراق در نزدیکی بندر ام القصر، یک سرنشین تاکنون فوت شده و دو نفر دیگر مفقود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که از این تعداد 4 نفر نیز توسط نیروهای امداد و نجات دریایی عراق نجات یافتند، افزود: در این حادثه متاسفانه « جمال مطرقی» فوت شدند و جسد آن از آب خارج سازی شد. 2 سرنشین دیگر به نام های « موسی مزرعاوی» از ایران و «بیشت نیرمال» تبعه هندی مفقود شده‌اند که عملیات جستجو و نجات برای یافتن اثری از آنها در حال انجام است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: در این حادثه « عبدالشهید شویرد حمیداوی»، « عبدالزهرا حاکمی»، « محمد عثمانی» و « علی عامری پور» نجات یافتند.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بنادر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بنادر سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات هفت خدمه لنج باری در آب‌های اطراف جزیره قشم

اسماعیل مکی‌زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در تشریح جزییات غرق یک لنج باری در نزدیکی آب‌های قشم گفت:  شب گذشته هشتم فروردین حوالی ساعت ۲۲۰۰ به دلیل شرایط نامساعد جوی و طوفانی بودن دریا، لنج باری درحال تردد از مبدأ إمارات در حوالی بندر سوزا و رمچاه جزیره قشم غرق شد.

وی گفت: به محض دریافت پیام اضطرار بلافاصله با هماهنگی مرکز ملی جستجو و نجات دریایی استان هرمزگان شناور ناجی ۱۰ از قشم به موقعیت سانحه اعزام شد.‌

معاون دریایی بنادر هرمزگان افزود:   یکی از  ۷ خدمه  این شناور توسط لنج عبوری  و شش نفر خدمه دیگر نیز توسط شناور ناجی ۱۰ اعزامی از قشم نجات یافتند.

به گفته مکی زاده بی توجهی به هشدارهای هواشناسی و دریاروی درشرایط نامساعد جوی مهم‌ترین علت آیت حادثه بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نجات هفت خدمه لنج باری در آب‌های اطراف جزیره قشم
  • بارگیری محموله ۸۲ هزار تنی مواد معدنی در بندر امام خمینی
  • فعالیت ۱۴۹ شناور سنتی و تفریحی در ساحل بوشهر در ایام نوروز
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران
  • بازدید بیش از ۸۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • بازدید بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر