Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی به حضور نفت کش های ایرانی در کشور ونزوئلا اشاره کرد و گفت: این کار تنها شکستن تحریم ها و حصر اقتصادی نبود، بلکه تودهنی بزرگ سیاسی به آمریکای جنایتکار بود که هیمنه او را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (16 خرداد) در آئین تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید بخش کبگیان که با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد، بخشدار و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد، اظهار داشت: فعالیت ها باید با محوریت امام جمعه انجام گیرد تا اثربخشی لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برای تعیین امام جمعه جدید چیتاب تقدیر و تشکر کرد و گفت: حجت الاسلام وحدانی در طول مدتی که در بخش کبگیان حضور داشت، زحمات بسیاری کشیدند و در بخش فرهنگی و عمرانی دغدغه داشتند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های امام جمعه سابق، ادامه داد: حجت الاسلام وحدانی ضمن پیگیری مسائل، به دنبال رفع مشکلات مردم منطقه بودند.

 

آیت الله حسینی امام جمعه جدید (سید فرج الله پژمان) را روحانی فاضل، دانشمند، پیگیر، جوان، با اخلاق و ... دانست و اضافه کرد: حجت الاسلام پژمان از روحانیون و ائمه جمعه موفق استان هستند و در بخش سرفاریاب پیگیر مشکلات مردم بودند، طرح، برنامه و دغدغه داشتند و امیدواریم در بخش کبگیان برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

 

امام جمعه یاسوج در ادامه، نماز جمعه را پایگاه فرهنگی اسلام و انقلاب اسلامی در ایران بزرگ دانست و یادآور شد: نماز جمعه پایگاه قدرت است و هر کجا تجمع مومنین با یک فکر، عقیده، شعار ملی، شعار سازندگی، خداپرستی، خداشناسی، قرآن شناسی، وحدت در فکر، اندیشه اخلاق و شعار سیاسی واحد شکل گرفت، به یک قدرت تبدیل می شود.

 

وی با اشاره به اینکه امروز باید انقلاب اسلامی را در مقیاس جهانی تعریف کنیم، اظهار داشت: آمریکا که روزی ارباب و قلدر جهان بود و شاه و وزرای ایران را عزل و نصب می کرد و در تلاش برای تغییر فرهنگ و باورهای مردم ایران بود، امروز در برابر خود قدرت نظام جمهوری اسلامی را می بیند.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: در مقطعی کشور ما در مقابل آمریکا خودباخته فکری و فرهنگی بود و استقلال و عزت نداشتیم، ولی امروز علیرغم همه تهدیدها، نظام قدرتمند جمهوری اسلامی نفت کش های خود را به حیاط خلوت آمریکا می فرستد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: این کار تنها شکستن تحریم ها و حصر اقتصادی نبود، بلکه تودهنی بزرگ سیاسی به آمریکای جنایتکار بود که هیمنه او را درهم شکست.

 

وی ادامه داد: در زمان حرکت نفت کش ها به مقصد ونزوئلا، تهدیدهای آمریکا آغاز شد و حتی ناوهای جنگی خود را به حرکت درآوردند، ولی وقتی یاد و خاطره موشک های ایرانی اصابت شده به پایگاه عین الاسد زنده شد، مجبور شدند که هیچ اقدامی انجام ندهند.

 

آیت الله حسینی تاکید کرد: آمریکا وقتی احساس کرد که پیشرفته ترین تجهیزات آنها توسط موشک های دوربرد ایران منهدم شد، این خاطره را مرور کردند و در برابر اراده کشورمان تسلیم شد.

 

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: ایران اسلامی امروز پیشرفت های بسیار اعجاب انگیزی دارد که باید مدنظر باشند و قدر انقلاب و نظام اسلامی را بدانیم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه اثر انقلاب اسلامی ابهت آمریکا را در هم شکست، اظهار داشت: ترامپ امروز در زیرزمین کاخ سفید مخفی شده و مردم معترض مجسمه جرج واشنگتن را به پایین کشیدند.

 

آیت الله حسینی ضمن اشاره به اینکه باید قدر نماز جمعه، انقلاب، اسلام و روحانیت را بدانیم، گفت: انتظار می رود با توجه به اینکه امام جمعه سابق مورد تکریم مردم بخش کبگیان بود و مردم منطقه احترام بسیاری برای سادات قائل هستند، با امام جمعه جدید همراهی و همکاری کنید تا بتوانند با همکاری مسئولان در جهت رشد معنوی منطقه تلاش کنند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: حیاط خلوت بخش کبگیان پایگاه عین الاسد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد چیتاب ترامپ ونزوئلا امام جمعه تکریم و معارفه نفت کش آمریکا آیت الله حسینی بخش کبگیان امام جمعه نفت کش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه در دیدار مردمی با شهروندان شاهرود در استادیوم این شهر در قالب برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، تاکید کرد: امروز همه جهان اسلام و جهان بشریت بر حقانیت موضع جمهوری اسلامی در دفاع از فلسطین و ضدیت با رژیم ستمگر صهیونیستی واقف شده است.

وی افزود: امروز عالم متوجه سخنی شده است که شهیدان در وصیتنامه‌های‌شان آن را فریاد زدند. سخن شهدای ما دفاع از راه خدا، استقلال و مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض است.

رییس‌جمهور با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: امریکا و رژیم صهیونیستی گمان کردند می‌توانند کرامت ما را خدشه‌دار کنند و به کنسولگری ما که خاک کشورمان محسوب می‌شود، حمله کردند. اما وقتی دست به جنایت زدند باید تنبیه می‌شدند و ملت بزرگ ایران آن‌ها را تنبیه کرد.

آیت‌الله رئیسی افزود: از زبان شما ملت و نیروهای مسلح و مقتدرمان و همه آحاد این کشور می‌گویم، اگر رژیم صهیونیستی باز هم اشتباه کند و بخواهد برای بار دیگر کوچکترین تعرضی به خاک مقدس جمهوری اسلامی کند بداند چنان پاسخی داده خواهد شد که او و حامیانش پشیمان می‌شوند.
 
وی با بیان این‌که دوران زورگویی تمام شده است، تصریح کرد: من در مذاکره با برخی از کشورهای غربی، چه حضوری و چه تلفنی، گفته‌ام «مبادا با زبان زور با ما و ملت ما سخن بگویید» ملت ما دارای عقلانیت، تدبیر، منطق و سخن است.

وی تاکید کرد: اگر اهل سخن و مذاکره هستید، ما میز مذاکره را ترک نکرده و نخواهیم کرد. اما اگر بخواهید با زبان زور و قلدری با ملت ایران سخن بگویید بدانید کارتان پیش نخواهد رفت و ملت بزرگ ایران و دولتمردان با قدرت در مقابل شما خواهند ایستاد.

رییس‌ دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام ۲ و برجام سه روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند. ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود.

رییس دولت سیزدهم با اشاره به اینکه امروز به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همه دشمنی‌هایی که با ملت ایران انجام می‌شود به دلیل مواضع به حق این نظام و اهداف بلندی است که این نظام دارد، یادآور شد: همه اینها به دلیل ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل استکبار جهانی است. ملت بزرگ ایران به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب و امام(ره) از آرمان فلسطین و آزادی قدس حمایت می‌کنند. مردم ۴۵ سال است که دفاع از فلسطین را فریاد می‌زنند.

دیگر خبرها

  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • «وعده صادق» رژیم کودک کش و جنایتکار و اشغالگر را سخت تنیبه نمود
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند