Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام مجتبی فرهمند امام جمعه موقت شهر چرام در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: علیرغم تهدید‌های آمریکا نفتکش‌های ایرانی بنزین مورد نیاز کشور ونزوئلا را به سلامت به ساحل آن کشور رساندند.
حجت الاسلام فرهمند با بیان اینکه این کار ایران اسلامی از دو منظر هیمنه پوشالی آمریکا را درهم کوبید، افزود: این نفتکش‌ها با نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران این مسیر را طی کردند و از مقابل ناو‌های رزمی آمریکا با وجود روشن بودن سیستم‌های رهگیریشان عبور کردند در حالی که آمریکا به شدت تهدید کرده بود که این نفت‌کش‌ها را مورد حمله قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حضرت امام (ره) آمد تحول عظیمی در نظام و انقلاب ایجاد کرد، اما واقعاً امروزه نیاز به تحول در بعضی از سطوح نظام یک امر مشهود است.
امام جمعه موقت چرام بیان کرد: یک امر مرسوم، ولی غلطی که در کشور ما رواج دارد، اول تک محصولی بودن یعنی وابستگی اقتصاد به نفت و دوم خام فروشی محصولات نفتی است و باید جلوی این اشتباه گرفته شود تا تحولی مفید در اقتصاد کشور ایجاد شود.
فرهمند به قتل سیاهپوستان در آمریکا اشاره کرد و افزود: این عمل چیز جدیدی نیست بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری این کار لجن ته حوض بود و الان به روی حوض آمده است، نژادپرستی آدم‌کشی و کودک کشی این‌ها تنها قطره‌ای از دریای ظلم و ستم در آمریکا است و الان اعتراضات مردمی در ۱۴۰ استان و ایالت در آمریکا برپا است، امیدوارم به زودی شاهد و ریشه کن شدن ظلم و ستم در جهان باشیم.
جوانان و نخبگان به فکر ایجاد تحول در زمینه عدالت باشند.   حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه دوگنبدان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به گسترش و شیوع ویروس کرونا گفت: این ویروس در کشور شیوع بیشتری پیدا کرده ومردم باید نکات بهداشتی فردی و دستورالعمل‌های طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا این ویروس هر چه زودتر ریشه کن شود.
حجت الاسلام حجازی افزود: در چند روز گذشته در شهرستان گچساران تعداد مبتلایان به ویروس کرونا سیر صعودی پیدا کرده ودلیل این گستردگی رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی در شهر، ارتباط با افراد مبتلا و سفر به استان‌های همجوار است.
او اضافه کرد: ما برای کنترل ویروس کرونا باید با رعایت نکات بهداشتی، با متولیان امر بهداشت و کسانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند، همکاری لازم را داشته باشیم تا تلاش‌های آن‌ها هدر نرود.
امام جمعه گچساران گفت: مردم ایران به ویژه جوانان و نخبگان باید عدالت را در سراسر کشور توسعه و بهینه کنند همچنین اقتصاد کشور را از وابستگی به نفت نجات دهند.
امام جمعه دوگنبدان در ادامه خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به آتش سوزی‌های اخیر در استان به خصوص کوه‌های شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه گفت: از همه کسانی که برای مهار این آتشسوزی‌ها همکاری داشتند تشکر می‌کنم و برای آسیب دیدگان این حادثه شفای عاجل را از خداوند خواستارم.
حجت الاسلام حجازی افزود: در این آتسوزی‌ها به علت کمبود امکانات مردم و نیرو‌های امدادی مجبور بودند با امکانات سنتی از گسترش آتش سوزی ممانعت کنند، از مسئولان کشوری و استانی خواهشمندم، چون استان کهگیلویه وبویر احمد به دلیل پوشش گیاهی و جنگلی انبوه و سخت گذر بودن مناطق هرسال در ایام گرم سال دچار آتشسوزی می‌شوند امکانات مناسبی را در اختیار این استان قرار دهند.

مردم برای جلوگیری از ابتلا به کرونا به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه کنند.
حجت الاسلام بلادی امام جمعه موقت باشت در خطبه‌های نمازعبادی سیاسی این هفته گفت: مردم از هرقشر و صنفی و در هرلباس و مقامی باید سعی کنند درکار‌های محوله کار خود را برای رضای خدا و دقیق انجام دهند تاحقی برگردن نماند و سعی کنید از وقت خود نهایت استفاده را کنید وتقوا داشته باشید وبرای مردم کار کنید تا هم خدا راضی باشد وهم خلق خدا وهم روزی حلال داشته باشید.
حجت الاسلام بلادی با بیان اینکه امیدواریم هرچه زودتر این ویروس منحوس کرونا ازسراسر جهان ریشه کن شود افزود: مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در محافل و مراسم‌های عمومی و شلوغ خودداری کنند.
امام جمعه موقت باشت با اشاره به اغتشاشات اخیر درآمریکا، عامل اصلی این ظلم را بی عدالتی، نژادپرستی و بی انصافی دانست و اضافه کرد: مردم از این وضع خسته شدند و حاکمان آمریکا بدانند ظلم پایدار نمی‌ماند و دیر یا زود شعله‌های ظلم دامن آن‌ها را می‌گیرد.
حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه سی سخت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام به جهانیان نشان داد که ابر قدرت‌ها ضربه پذیر و شکست پذیرند و قدرت‌های پوشالی افول پذیرند.
حجت الاسلام مصباح نژاد با اشاره به آتش سوزی‌های که در استان رخ داد و از بین رفتن سرمایه‌های طبیعی مانند درختان و محیط زیست، افزود: متاسفانه مدیریت بحران در استان ضعیف عمل کرده است.
انقلاب تحریم شکن ایران اسلامی تحریم‌های ظالمانه را شکسته است.
حجت السلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه لنده از نمایندگان مردم در خانه ملت خواست به معیشت و رفاه مردم توجه ویژه داشته باشند گفت: هم مجلس تازه نفس و هم دولت باید تلاش مضاعفی برای جهش تولیدات داخلی داشته باشد، تا اثرات کاهش تورم و اجرای عدالت به صورت ملموس در زندگی مردم نمایان شود.
حجت السلام محمودی اصل افزود: مسئله دروغین حقوق بشر را همواره در بین کشور‌های امریکایی نظاره گر هستیم و شرمساری مسئولان امریکا را در برابر مردم این کشور می‌بینیم و شاهد زوال این کشور هستیم.
او به اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا اشاره و اضافه کرد: نفتکش‌های ایرانی باکمال شجاعت و با پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی، جزایر تحت کنترل امریکا را در نوردیدند و آن‌ها جرات تعرض به نفت کش‌های ایرانی را نداشتند.
امام جمعه لنده ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران تحریم شکن قدرتمند در برابر امریکاست، اولین انقلاب مستقل در دنیا، اولین حکومت ماندگار و اولین کشور شکننده تحریم‌های چهل ساله، اولین ساقط کننده پهباد‌های امریکایی، اولین زننده پایگاه‌های امریکا در دنیا است.

روحیه انقلابی و مدیریت انقلابی می‌تواند ما را از وابستگی به خودکفایی برساند.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با اشاره به آغاز بکار مجلس یازدهم گفت: نمایندگان باید دردشناس و دلسوز مردم باشند و برای مردم کار کنند با مردم ارتباط داشته باشند، از رفتار‌های لجوجانه جناحی خودداری کنند، اهل معامله و رشوه و توصیه پذیر نباشند.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی با بیان اینکه رسیدن نفت کش‌های ایران به ونزوئلا دوران بی اعتبار سازی تهدیدات نظامی آمریکا را آشکارتر کرده است اضافه کرد: ترامپ حالا نمی‌تواند مانع کشتی‌های نفت کش ما شود، ساخت پالایشگاه خلیج فارس نشان داد که این روحیه انقلابی و مدیریت انقلابی است که می‌تواند ما را از وابستگی به خودکفایی و صادر کنندگی برساند.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ادامه داد: آنچه که امروز در آمریکا رخ می‌دهد آموز‌های لیبرال دموکراسی غرب و تحقق نظریه آمریکای در حال افول است واقعیت، آمریکا بدون نقاب و روتوش همین است.
امام جمعه قلعه رئیسی تبیین کرد: مدیران و مسئولان در حکومت توحیدی و نظام ولایی جمهوری اسلامی نماد و نشانه حاکمیت آرمان‌ها هستند و ضعف و موفقیت و اثرگذاری و شکست این نظام در مرحله اول متوجه مسئولان و مدیران است.
او افزود: در این نظام مسئولان روی سفره امام و شهیدان و انقلاب و نظام نشسته اند حقوق و مزایا مسئولان و مدیران به برکت انقلاب، نظام، امام، شهیدان و ولایت است.

حجت الاسلام فرج الله پژمان امام جمعه جدید کبگیان دراولین خطبه نمازجمعه خود در بخش کبگیان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه و با اشاره به شکل گیری مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم اولین مجلس بعد از گام دوم انقلاب است، که جشن دوم انقلاب با افتتاحیه این مجلس شروع شد.
حجت الاسلام پژمان عمل جهادی وانقلابی را از وظایف مجلس جدید دانست و افزود: مشکلات گرانی، افزایش بیکاری وتورم خواسته‌های مردم در جامعه امروزی است که تا الان به احترام نظام و پشتوانه خون شهدا دراطاعت از، ولی فقیه تحمل کرده اند و نمایندگان فعلی باید با دقت در کار خود گام به گام مشکلات مردم را برطرف کنند.
گفتنی است حجت الاسلام پژمان امام جمعه سرفاریاب امروز طی حکمی ازطرف آیت الله حسینی نماینده، ولی فقیه دراستان به عنوان امام جمعه چیتاب معرفی شد.
حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه نمازجمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: اهل ایمان به انواع بلا‌ها امتحان و آزمایش می‌شوند تا عیار آن‌ها مشخص شود، ما وظیفه سنگینی داریم، بنده خدا باشیم تا از امتحاناتی همچون ویروس کرونا سربلند بیرون بیاییم.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران از جوانان انقلابی به دستور حضرت امام خمینی (ره) افزود: تشکیل سپاه از جوانان انقلابی یک تحول و نشانه اعتماد امام عظیم الشان به جوانان بود.
خطیب سیاسی عبادی نمازجمعه دیشموک ادامه داد: کلید حل مشکلات کشور اعتماد مسئولان به جوانان و سپردن کار به جوانان انقلابی است.
حجت الالسلام علی اکبر راوند با اشاره به اعتراضات مردمی در کشور آمریکا اضافه کرد: اعتراضات در آمریکا چیز جدیدی نیست بلکه نشانه امریکای بدون نقاب است.
او افزود:آمریکا حتی به شهروندان سیاه پوست خود رحم نمی‌کند، شواهد حکایت از اعتراضات در اکثر شهر‌های آمریکا دارد.
امام جمعه شهردیشموک با اشاره به آغاز طرح درختکاری در دیشموک توسط شهرداری وتقدیر از شروع این اقدام پسندیده گفت: درختکاری اقدامی پسندیده و خوب است و از مردم می‌خواهیم از این طرح بسیار خوب استقبال و مسئولان هم با نظارت خود زمینه درختکاری شهر را فراهم کنند.
او با اشاره به بیکاری جوانان در بخش دیشموک گفت:در بخش دیشموک نمایندگی بنیاد برکت، کمیته امداد و جهادکشاورزی با پرداخت تسهیلات خوداشتغالی زمینه رونق اشتغال را فراهم کردند.
امام جمعه شهردیشموک افزود: خانواده‌ها جوانان را به کشت گیاهان دارویی تشویق کنند و اگر زمین برای این مهم ندارند می‌توانند با مراجعه به منابع طبیعی، از اراضی ملی برای اشتغالزایی استفاده کنند.
حجت الالسلام علی اکبر راوند ادامه داد: در برخی روستا‌های بخش دیشموک همچون روستای ریزک کشت گیاهان دارویی آغاز شده است که می‌تواند زمینه کشت گیاهان دارویی در منطقه را فراهم کنند.   انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه کرونا در ایران کهگیلویه و بویراحمد خطبه های نماز جمعه امام جمعه موقت جمهوری اسلامی کش های ایران حجت الاسلام ویروس کرونا نفت کش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه ۳۱  فروردین ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه؛  حجت الاسلام فیاضی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • توان موشکی ایران بیش از وضعیت وعده صادق است
  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • وعده صادق، جوابی دندان شکن به رژیم صهیونیستی
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی