Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رامبد نوذری با اعلام این خبر گفت: این انسداد از ساعت هشت صبح تا ۲۰ روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۹ تا ۲۱ خرداد اعمال می‌شود.

نوذری گفت: در مدت زمان یاد شده رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزین دهگلان - حسین آباد - دیواندره استفاده کنند.

معاون راهداری اداره کل راهدری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: این انسداد به علت نصب تیر‌های فلزی پل قصاب‌خان واقع در گردنه ماموخ در محور سنندج دیواندره انجام می‌شود تا شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور در امتداد طرح کریدور شمال جنوب عملیات خود را اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۳۲۰ کیلومتر از یک هزار و ۴۸۲ کیلومتر کریدور شمال جنوب کشور در کردستان واقع شده که تاکنون ۱۴۰ کیلومتر آن با پنج هزار میلیارد ریال اعتبار احداث و زیر بار ترافیک رفته است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: معاون راهداری جاده کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۵ محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به بارش ها و سیل اخیر بخش عمده ای از محورهای جنوب کشور به ویژه محدوده سیستان وبلوچستان دچار سیلاب و آبگرفتگی شده است گفت: با توجه به افزایش حجم آب و  بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها مسافران از رفتن به این محورها پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ محور شریانی و غیرشریانی مسدود است گفت:  محور خرم آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد-کوهدشت و آزادراه خرم آباد-پل زال انجام می‌شود. همچنین محور گشت-سراوان، بندر خمیر-بندرلنگه، نیکشهر-چابهار، ایرانشهر-زهکلوت و رودبار جنوب-ایرانشهر مسدود هستند.

وی در خصوص محور‌های مسدود غیرشریانی گفت: محور هشتگرد-طالقان، محور چاهان-زرآباد، جکدان-جاسک، فنوج-کتیج-رمشک، دلگان-بمپور، قصرقند-نیکشهر و بمپور-فیروزآباد مسدود هستند.  

او گفت: ایرانشهر-خیرآباد، نیکشهر-بنت، جلگه-چاه‌اسحاق، کنارک-زرآباد، فنوج-اسپکه، بمپور-جلگه، سوران-مهرستان، ایرانشهر-مهرستان، کمربندی جدید خرانق-یزد، عنبرآباد-بلوک، بریس-چابهار، نوبندیان-ریمدان، نگور-بریس، رودبار-زهکلوت (فرعی مظفرآباد و آبسردوئیه)، فنوج-بنت و رودبار-زهکلوت (فرعی بیژن آباد) هم به دلیل بارش سنگین باران و آبگرفتگی مسدود هستند.

محرابی نیا تاکید کرد با توجه به هشدارهای هواشناسی که صادر شده مسافران حتما از آخرین وضعیت هواشناسی وانسداد محور‌ها مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • انسداد ۲۵ محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در بیست و نهمین روز فروردین
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان