Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم برنده جایزه اسکار «انگل» به کارگردانی بونگ جون-هو همچنان به برنده شدن ادامه می‌دهد. یک سال بعد از اینکه این فیلم با موفقیت تمام در فستیوال فیلم کن پیش‌نمایش شد، حالا توانسته پنج جایزه از جوایز دیجونگ کره (یا همان جوایز گرند بل) «ناقوس بزرگ» که در سئول برگزار شد را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوایزی که این فیلم برد شامل بهترین فیلم، بهترین کارگردان برای بونگ، بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای لی جونگ-اون، بهترین فیلمنامه برای بونگ و هان جین-وون و همچنین بهترین موسیقی متن اوریجینال برای جونگ جی-ایل می‌شود.

مراسم اهدای جوایز ناقوس بزرگ به دلیل تدابیر ایمنی اعمال شده به خاطر پاندمی کروناویروس بدون حضور عموم مردم برگزار شد.

کواک سین-ای تهیه‌کننده «انگل» در حین دریافت جایزه بهترین فیلم سال گفت: دلم برای جمعیتی که این موقع سال گذشته برای تماشای فیلم در سینماها حاضر شده بود تنگ شده است. امیدوارم بتوانیم بر این دوران سخت غلبه کنیم و دوباره در حالی که پرده سینما جلوی‌مان است یکدیگر را ببینیم.

جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول و بهترین بازیگر زن نقش اول به ترتیب به لی-بیونگ-هون برای فیلم درام «سقوط خاکستر» و جونگ یو-می برای درام «کیم جی-یونگ، متولد ۱۹۸۲» رسید. این سومین باری بود که لی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد می‌شد.

لی بعد از دریافت جایزه در سخنرانی خود گفت: فیلم «سقوط خاکستر» درباره یک فاجعه طبیعی است، اما فکر می‌کنم دنیای واقعی که امروز در آن زندگی می‌کنیم بیش از همیشه مانند یک فاجعه می‌ماند. مدت خیلی زیادی از زمانی گذشته که به سینما رفتیم و یک فیلم تماشا کردیم.

جایزه بهترین کارگردان جدید به فیلم درام مستقل «خانه مرغ مقلد» رسید که توسط کیم بو-را ساخته شده است. این فیلم با نقدهای خوبی در سطح بین‌الملی روبه‌رو شده است. جوایز بهترین بازیگر مرد جدید و بهترین بازیگر زن جدید هم به ترتیب به جونگ هی-این به خاطر «برای عشق گوش کنید» و جون یو-بین برای «بعد از مرگم» رسیدند.

کد خبر 4941826

منبع: مهر

کلیدواژه: کره جنوبی پارازیت جایزه سینمایی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران ویروس کرونا فیلم سینمایی موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما سازمان صداوسیما صدیقه کیانفر شیوع کرونا شبکه یک سیما سریال ایرانی فیلم کوتاه موسیقی پاپ بهترین بازیگر جایزه بهترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا حاتمی شاید در ونیز

آفتاب‌‌نیوز :

این فیلم که هم‌اکنون در مرحله تدوین به سرمی‌برد، روایتگر چند اپیزود از داستان زندگی حضرت مسیح است و «گیزا رورینگ» بازیگر مجارستانی که پیش از این در فیلم برنده اسکار «پسر سائول» بازی کرده بود در نقش حضرت عیسی، «ماتیاس اسخونارتس» بازیگر بلژیکی در نقش پیتر، «توفیق برهوم» بازیگر فلسطینی الاصل در کنار «مارک رایلنس» و «بن کینگزلی» دو بازیگر انگلیسی برنده اسکار دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند. «مایک رایلنس» در این فیلم نقش شیطان را بازی کرده است. 

لیلا حاتمی نیز در نقش مریم مجدلیه در این فیلم مقابل دوربین رفته است.

فیلم «مسیر باد» دهمین ساخته بلند سینمایی «ترنس مالیک» پس از فیلم‌های «زمین‌های لم یزرع» (۱۹۷۳)، «روز‌های بهشت» (۱۹۷۸)، «خط باریک سرخ» (۱۹۹۸)، «دنیای جدید» (۲۰۰۵)، «درخت زندگی» (۲۰۱۱)، «به سوی شگفتی» (۲۰۱۲)، «شوالیه جام‌ها» (۲۰۱۵)، «ترانه به ترانه» (۲۰۱۷) و «یک زندگی پنهان» (۲۰۱۸) است. 

«ترنس مالیک» با فیلم «خط باریک سرخ» نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره برلین را از آن خود کرد و با فیلم «درخت زندگی» نیز جایزه نخل طلایی جشنواره کن را کسب کرده است. او پیش از آن نیز با فیلم «روز‌های بهشت» برنده جایزه بهترین کارگردانی کن شده بود.

«الکس بودن» تهیه‌کننده فیلم «در مسیر باد» پیش از این در مصاحبه‌ای فاش کرده بود که «ترنس مالیک» در پنج سال گذشته در حال تدوین این فیلم سینمایی بوده است و احتمالا این فیلم در پایان راه مرحله پس تولید قرار دارد.

سال گذشته، «متیو کاسوویتس» بازیگر فرانسوی که در فیلم «مسیر باد» نیز بازی کرده بود، ادعا کرد که ترنس مالیک هر روز ۵ ساعت فیلمبرداری داشته و در مجموع ۳۰۰۰ ساعت فیلمبرداری کرده است و او نمی‌داند که آیا بخشی از تدوین نهایی فیلم خواهد بود یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم
  • لیلا حاتمی شاید در ونیز
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد