Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرنگار  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، صبح امروز با حضور در منزل خلبان بازنشسته «احمد سلیمانی» ضمن عیادت از وی، روند درمان این خلبان پیشکسوت را مورد بررسی قرار داد.

امیر سرتیپ نصیرزاده در این دیدار، ضمن تمجید از حضور غیرتمندانه، فعال و اثرگذار این خلبان پیشکسوت در عملیات‌های ۱۴۰ فروندی، حمله به الولید و مرصاد، با اشاره به اینکه درس‌های دفاع مقدس دایره المعارف جامعی برای همه دوران‌ها است، گفت: بازخوانی همه زوایای پیدا و پنهان سال‌های دفاع مقدس و الگو گرفتن از فرهنگ ایثار و جهاد، ظرفیت حل مشکلات امروز جامعه را در ابعاد مختلف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همراهی اثرگذار همسران رزمندگان در دفاع مقدس و پس آن، ضمن قدرشناسی از همسر خلبان سلیمانی برای پرستاری شایسته از این پیشکسوت دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برخورداری از اجر مجاهدان برای همسران ایثارگر مردانی که در خط مبارزه با دشمن ایستادگی کرده‌اند، وعده حتمی دین مبین اسلام است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به حضور اثرگذار خلبان سلیمانی و دیگر خلبانان نیروی هوایی در عملیات مرصاد گفت: وعده صادق خداوند در عملیات مرصاد بیش از همیشه به رخ دشمنان کشیده شد و برای همیشه طومار توان نظامی منافقین کوردل درهم پیچیده شد.

در پایان این دیدار، ضمن اعلام امادگی برای پیگیری روند درمان سرهنگ خلبان احمد سلیمانی، با اهدا لوح از سال‌ها ایثارگری و رشادت این خلبان پیشکسوت هواپیمای F۴ در عملیات‌های متعدد از جمله ۱۴۰ فروندی، حمله به الولید و مرصاد تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش دفاع مقدس عملیات مرصاد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، ️ رزمنده مجاهد و سردار سرافراز سپاه اسلام، یادگار هشت سال دفاع مقدس، راوی جنگ و خادم الحسین حاج محمد (جمعلی) کیانی به جمع رفقای شهیدش پیوست.

دیگر خبرها

  • ثبت ملی ۲۵ اثر تاریخی استان اردبیل
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • صوتی کمتر شنیده شده از سه اسطوره دفاع مقدس حین عملیات
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • نخل‌های قصر شیرین، نمادی از ایستادگی ایران در طول دفاع مقدس + فیلم
  • رایزنی برای دعوت از مسئولان دولتی برای حضور در شورای شهر با موضوع تعیین تکلیف واگن‌های وارداتی
  • ۵۲ شهیدی که صیاد را به کردستان کشاندند