Web Analytics Made Easy - Statcounter

انواع گوشت گرم گوسفند و گوساله برند یاس پروتئین با دامنه تخفیف ۱۶.۵ تا ۲۰ درصد از امروز به مدت ۴۸ ساعت در تمام فروشگاه های شهروند عرضه می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی شرکت شهروند اعلام کرد: در راستای حمایت از اقتصاد خانواده‌های ایرانی و افزایش قدرت خرید عموم شهروندان، فروشگاه‌های شهروند با کنترل قیمت گوشت قرمز در ایام مختلف سال نقش موثری را در تنظیم قیمت محصولات اساسی و مورد نیاز خانواده‌ها ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر همین اساس در پی روند کاهشی قیمت گوشت گرم در فروشگاه‌های شهروند، طی رایزنی‌های صورت گرفته با تأمین‌کنندگان محصولات پروتئینی، انواع گوشت گوسفند و گوساله برند یاس پروتئین با تخفیف‌های ویژه ۱۶ تا ۲۰ درصدی عرضه می‌شود.

مردم هر کیلوگرم قلوه گاه گوسفندی را با قیمت ۵۲۰۰۰ تومان، گردن آبگوشتی گوسفندی با قیمت ۸۰۰۰۰ تومان، ران و ماهیچه گوسفندی با قیمت ۱۰۸۰۰۰ تومان و سردست بدون گردن گوسفندی را با قیمت ۱۰۷۰۰۰ تومان و هر کیلو گوشت ران گوساله را با قیمت ۷۸۰۰۰ تومان خریداری کنند.

این تخفیفات از روز جمعه ۱۶ فروردین در شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند آغاز شده و تا ۱۸ فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گوشت گوسفند گوساله پروتئین گوشت فروشگاه های شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

تعدادی از فروشگاه‌های کشور در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک همکاری دارند و کالا‌های متقاضیان را عرضه می‌کنند، اما موضوعی که فروشندگان را آزرده خاطر کرده است تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب آنهاست. به گفته شهروند خبرنگار ما وجه قابل پرداخت کالا‌هایی که از یک ماه گذشته به فروش رسانده شده با تاخیر مواجه شده است و تاکنون پرداختی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، از یک ماه قبل پول کالابرگ مغازه دار‌ها و فروشگاه‌ها را واریز نکردند.  وزارت رفاه اصلا پاسخگو نیست. چک مغازه دار برگشت خورده؛ کالا‌هایی که ماه قبل فروخته شده و مشتری از طریق کالابرگ کارت کشیده، اما شرکت فارا هنوز این پول را به حساب فروشگاه دار‌ها و مغازه دار‌ها پرداخت نکرده است. همگی ما به مشکل خوردیم خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است