Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلندری گفت: آیین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) وشهدای ۱۵ خرداد در کانون فرهنگی و هنری شهدا مسجد امام جعفرصادق(ع) بهشهر برگزار شد.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در بهشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های  14 و 15 خرداد  در کانون فرهنگی و هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) بهشهر با استفاده و بهره مندی از سخنان حجت الاسلام مهدی خوشرو مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلالمی بهشهر، اقامه نماز جماعت ، فضاسازی مناسب و رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدا مسجد امام جعفرصادق(ع) بهشهر با تاکید بر انتقال تفکر امام خمینی(ره) به نسل های جوان افزود: آنچه جامعه جوان امروز به آن نیازمند است؛ تفکر و اندیشه های ناب امام و ارزش های انقلاب است.

وی اظهار کرد: نباید هیچ گاه فاصله ای بین ارزش ها و آرمان های انقلاب و جوانان و نسل جدید اتفاق بیفتند و در چنین برهه ای از زمان که جوانان امام را ندیدند؛ انتقال افکار و تفکر امام مهمترین وظیفه ماست.

قلندری با بیان اینکه بارها و بارها شنیده ایم که حضرت امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است ؛ یادآور شد: به درستی این جمله را می توان بارها تکرار کرد چرا که ارزش های انقلاب با شخصیت امام شناخته می شود و در ادامه راهشان رهبری با تمام قوت ایستاده است و ادامه دهنده راه ایشان است.

وی گفت: الگو بودن امام برای جهانیان اکنون کاملا پدیدار و روشن است و می توان اندیشه های امام را در تمام جهان جاری دید.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم بزرگداشت ارتحال امام مسجد امام جعفرصادق ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید