Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری عامل کودک آزاری در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهار داشت: در پی رصد و احصا مورد مجرمانه بارگزاری و انتشار تصاویری مبنی بر کودک آزاری از سوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و با عنایت به دریافت تماس‌های مکرر از سوی هموطنان مبنی بر درخواست اقدام عاجل از سوی پلیس فتا در خصوص شناسایی و برخورد با عامل انتشار این تصاویر غیر انسانی برابر بررسی های فنی اولیه و مشخص شدن محل وقوع جرم در استان خراسان رضوی مراتب در دستور کار پلیس فتا استان خراسان رضوی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: همکاران بنده در واکنش سریع به این اقدام مجرمانه که منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود متهم خانم به هویت معلوم را شناسایی و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضایی ساعتی پیش دستگیر کردند.

سرهنگ  پاشایی خاطر نشان کرد: تحقیقات به جهت رسیدگی به اتهام منتسبه و مشخص شدن علت ارتکاب به این اعمال غیر انسانی و مجرمانه مراتب در حال پیگیری است که به محض مشخص شدن زوایای دقیق علت ارتکاب مراتب در تعاقب اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی کودک آزاری پلیس فتا ناجا خراسان رضوی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین انتظامی داورزن گفت:این محموله در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی و همکاری ماموران استان سمنان به دست آمد.  سرهنگ بهنام پور افزود: این محموله مواد مخدردر حال قاچاق از استان‌های شرقی به سمت  خراسان رضوی بود که توسط پلیس شهرستان داورزن و شهرستان میامی ردزنی شد و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو تریلی حامل مواد  در یکی از محور‌های ارتباطی شهرستان میامی متوقف و در بازرسی از این خودرو ۹۷ کیلو و ۸۰۰گرم تریاک کشف شد.   سرهنگ بهنام پور اضافه کرد: در این عملیات ۲ متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.   شهرستان داورزن در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • ۱۲ هزار پرونده تخلف اقتصادی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲
  • زنده گیری یک قلاده گرگ هار توسط پلیس مشهد
  •  آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • پیوستن بیش از ۲۳ هزار نفر به پویش «بهرفت» در خراسان رضوی
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • ۸۶۱ خدمت توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر ارائه شد