Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۱۰۷ مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۲۰۵۹ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز جمعه ۱۶ خرداد ماه ۹۹ در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷ مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این تعداد شامل ۷۴ بیمار از آبادان، ۱۷ بیمار از خرمشهر و ۱۶ بیمار نیز از شادگان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از این تعداد ۸۳ بیمار(آبادان ۵۴ نفر، خرمشهر ۱۵ نفر و شادگان نیز ۱۴ نفر) به صورت سرپایی تشخیص داده شده اند که یا در منزل قرنطینه و تحت مداوای کادر درمان قرار گرفتند و یا در مرکز نفس تحت مراقبت هستند و ۲۵ بیمار شامل ۲۰ بیمار از آبادان، ۲ بیمار از خرمشهر و ۳ بیمار از شادگان نیز بستری شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به دو هزار و ۵۹ مورد رسیده(یک هزار و ۲۵۴ مورد سرپایی) که به تفکیک در آبادان ۱۰۰۹ مورد، خرمشهر ۷۱۵ مورد و شادگان نیز ۳۳۵ مورد است که از این تعداد یک هزار و  ۹۰۰ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

سلمان زاده بیان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۲ مورد جدید فوتی(یک مورد آبادان و یک مورد خرمشهر) ناشی از بیماری کرونا داشتیم و طبق آمار، تعداد نهایی جان باختگان در این محدوده به ۸۶ مورد افزایش یافته است که به تفکیک شامل ۳۹ نفر در آبادان، ۴۰ مورد در خرمشهر و ۷ مورد در شادگان می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: در حال حاضر ۷۳ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری و در حال مداوا و مراقبت هستند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۱۹۵۲ بیمار، بهبود یافتگان ۱۷۹۰ مورد، فوت شدگان ۸۴ مورد و بستری شدگان کرونا مثبت نیز ۷۸ بیمار اعلام شده بود.(جزییات)

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان 16 خرداد 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی سامانه بارشی طی امروز به صورت بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای به همراه رعدوبرق و وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق مرتفع شرقی و شمالی فعال خواهد بود.
همچنین طی امروز برای نیمه غربی با توجه به وزش باد‌های متوسط تا شدید احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نخواهد بود.
طی فردا و پس فردا بارش‌ها در ارتفاعات استان همچنان به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت. طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه وزش باد در اغلب مناطق استان متوسط تا شدید پیش بینی می‌شود؛ بنابراین احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی در مناطق مستعد وجود دارد. 
از فردا روند دما افزایشی خواهد بود. شمال خلیج فارس طی امروز و فردا نیمه مواج و در برخی ساعات مواج خواهد بود.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۵ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • راه اندازی مرکز نفس در آبادان و خرمشهر
  • اوج گیری رطوبت در اروند
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع گلستانی نسبت به سال گذشته
  • تردد غیرقانونی خودروهای سنگین از روی پل خرمشهر