Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:15:25 GMT

قم عنوان برتر هیأت‌های کاراته کشور را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۸۹۸

قم عنوان برتر هیأت‌های کاراته کشور را کسب کرد

رئیس هیأت کاراته استان قم از موفقیت این هیأت در کسب رتبه برتر هیأت‌های سراسر کشور بر اساس ارزیابی انجام شده توسط فدراسیون خبر داد.

علیرضا برخوردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در قم، از ثبت برگ زرّین دیگرى در کارنامه پرافتخار کاراته استان قم خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام فدراسیون کاراته، هیأت کاراته استان قم به عنوان هیأت برتر کاراته کشور معرفى شد، خوشبختانه این موفقیت پس از ارزیابی نهایی عملکرد سال 1398 هیات‌های کاراته سراسر کشور توسط فدراسیون رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ارزیابی‌هاى انجام شده از عملکرد هیات‌های کاراته سراسر کشور در سال ۹۸، هیات کاراته قم با کسب امتیاز 3635 به عنوان هیأت برتر کاراته کشور معرفی شده و این افتخار بزرگ را به پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان عزیز این رشته که حاصل تلاش همگی این عزیزان است تبریک می‌گوییم.

برخوردار در ادامه از موفقیت کاراته‌کاهای قم در مسابقات مجازی کشور خبر داد و ابراز کرد: مهدی گل‌وردی در این مسابقات مقام نخست و عنوان قهرمانی رده سنی بزرگسالان را کسب کرد و محمدحسین رستمی‌زاده مقام سوم مشترک همین رده سنی را به دست آورد، در حالی که این دو قهرمان ارزنده به مربیگری محمدرضا رستمی‌زاده به رقابت پرداختند، مربی‌ای که کار مربیگری را از سال 1373 در استان کرمان آغاز کرد و هم اکنون در سبک کیوکوشین kwf فعالیت دارد.

رئیس هیأت کاراته استان قم همچنین تجهیز خانه کاراته قم به سیستم روشنایی جدید خبر داد و عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته و همکاری اداره ورزش و جوانان استان و نصب تعداد 24 عدد پروژکتور LED با کیفیت عالی و مناسب، سیستم روشنایی خانه کاراته استان تجهیز شد.

وی به مسابقات کشوری سبک فول کنتاکت در بخش پسران نیز اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها با حضور کاراته‌کاهای رده سنی خردسالان انجام گرفت و در نهایت عباس امینی‌فر، سینا رضایی و امیرعلی خاوری به مربیگری آقایان پیغمبری، حسن‌زاده و محمدی رتبه‌های اول تا سوم این دوره از پیکارها را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: كاراته كاتا مجازي هيات برتر کاراته استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید

به گزارش ورزش سه، گریگول چابرادزه بازیکن جدید ذوب آهن عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته و خلاقانه در خط دفاعی این تیم حاضر شده و با ارسال‌های خوبی که داشت چند موقعیت گلزنی در بازی با آلومینیوم ایجاد کرد.

گریگول در بازی با تراکتور هم تکنیک بالای خود را نشان داد و از گوشه سمت راست شرایط سختی را برای بازیکنان تراکتور ایجاد کرد و نفوذهای خوبی انجام داد، او در آن مسابقه هم نشان داد که ارسال‌های خوبی روی دروازه انجام می‌دهد و خلاقیتش را به رخ کشید.

مدافع گرجستانی و جدید ذوب آهن نقش محوری در خط دفاع این تیم دارد و با اضافه شدن در حملات و حضور غیر منتظره در خط هافبک نقش محوری را ایجاد می‌کند و تبدیل به بازیکنی خاص برای محمد ربیعی شده و تاکتیک‌های این تیم را تحت تاثیر حضور خود قرار داده است.

چابرادزه از هفته هجدهم مقابل پرسپولیس که به عنوان جانشین به میدان آمد اولین بازی خود را انجام داد و پس از آن در تمامی مسابقات برای ذوب آهن به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در بازی با هوادار اولین پاس گل خود را ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی، برای کاراته کای استان همدان