Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:10:58 GMT

عامل کودک آزاری در خراسان رضوی ساعتی پیش دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۹۰۷

عامل کودک آزاری در خراسان رضوی ساعتی پیش دستگیر شد

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری عامل کودک آزاری در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهار داشت: در پی رصد و احصا مورد مجرمانه بارگزاری و انتشار تصاویری مبنی بر کودک آزاری از سوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و با عنایت به دریافت تماس‌های مکرر از سوی هموطنان مبنی بر درخواست اقدام عاجل از سوی پلیس فتا در خصوص شناسایی و برخورد با عامل انتشار این تصاویر غیر انسانی برابر بررسی های فنی اولیه و مشخص شدن محل وقوع جرم در استان خراسان رضوی مراتب در دستور کار پلیس فتا استان خراسان رضوی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: همکاران بنده در واکنش سریع به این اقدام مجرمانه که منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود متهم خانم به هویت معلوم را شناسایی و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضایی ساعتی پیش دستگیر کردند.

سرهنگ  پاشایی خاطر نشان کرد: تحقیقات به جهت رسیدگی به اتهام منتسبه و مشخص شدن علت ارتکاب به این اعمال غیر انسانی و مجرمانه مراتب در حال پیگیری است که به محض مشخص شدن زوایای دقیق علت ارتکاب مراتب در تعاقب اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی کودک آزاری پلیس فتا ناجا خراسان رضوی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند

سرهنگ احسان آنقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خدمات مشاوره و روانشناختی نقش تعیین کننده‌ای در ارتقای سلامت روان، تقویت روابط اجتماعی و پیشرفت فردی و اجتماعی در جامعه ایفا می‌کند و توسعه و تقویت این خدمات می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی شهروندان و آرامش جامعه کمک شایانی داشته باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در تمامی دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان مرکزی، گفت: دسترسی آسان به این خدمات در محیط کلانتری‌ها، موجب شده که افراد احساس امنیت و حمایت بیشتری داشته باشند و این امر به کاهش استرس و اضطراب آنان و افزایش همکاری با مجریان قانون منجر شده است.

وی افزود: همچنین مشاوران و روانشناسان مستقر در کلانتری‌ها با تشخیص سریع مشکلات روانی و ارائه راهکارهای مناسب از تکرار رفتارهای مجرمانه جلوگیری و به بازپروری و بازگشت مجرمان به جامعه کمک شایانی می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: این امر علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، در بلند هزینه‌های مربوط به دستگاه قضائی و پلیس را نیز کاهش داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سال گذشته ۴۲ هزار و ۱۲۲ مورد خدمات مشاوره فردی در مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های این استان ارائه شده است.

سرهنگ آنقی تاکید کرد: تأثیر این خدمات روانشناختی بازتاب مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌های ارجاع شده به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان را به همراه داشته که در چشم انداز اجرایی سال جاری، تقویت و کیفی سازی این خدمات به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دنبال می‌شود.

وی گفت: همچنین در سال گذشته تعداد ۶۸ مورد کارگاه‌های روانشناختی با موضوعات موضوعات فرزند پروری، مهارت‌های کودک و نوجوان، تربیت فرزند، ارتباط با نوجوان، آسیب فضای مجازی در مرکز مشاوره آرامش به صورت تخصصی برای خانواده‌ها برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: سامانه تلفنی پلیس پاسخگو به شماره تماس ۰۹۶۵۸۰ نیز به صورت رایگان در ساعات اداری آماده ارائه خدمات روانشناختی رایگان به شهروندان است.

سرهنگ آنقی بیان کرد: عموم مردم می‌توانند از خدمات مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان که در زمینه‌های مختلف فردی، تربیتی، تحصیلی، کودک و نوجوان، ازدواج، خانوادگی ارائه می‌شود، بیشترین بهره گیری را داشته باشند.

کد خبر 6081606

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!