Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه، امروز -‌جمعه- در تماسی تلفنی با «خلوصی آکار»، وزیر دفاع گفت که آخرین تحولات در شمال عراق، عملیات «بهار صلح» در این منطقه و همچنین ادلب و همچنین تحولات لیبی نشان‌دهنده قدرت نظامی این کشور است. 

اردوغان گفت: «مطمئن هستم که اتحاد و همبستگی ما سبب می‌شود دنیا با احترام به ترکیه نگاه کند و موضع ما را در ناتو تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

آکار نیز طی این گفت‌وگو به اردوغان گفت که «روحیه ارتش بسیار بالا است و اعضای نیروهای مسلح به بهترین نحو به وظایف خود عمل می‌کنند.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان خلوصی آکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که اسرائیل مسئول تنش‌های اخیر در منطقه خاورمیانه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اردوغان امروز سه‌شنبه تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و حاکمیت اسرائیل تنها مسئول تنش‌های اخیر در منطقه خاورمیانه هستند.

وی در ادامه گفت: موضع ما در رابطه با تجاوز اسرائیل به نوار غزه ثابت است درحالیکه اسرائیل به دنبال ایجاد یک جنگ منطقه‌ای است.

رئیس جمهور ترکیه اظهار داشت که حمله به ساختمان سفارت ایران در دمشق کاسه صبر را لبریز کرد، اما کشورهایی که سکوت کردند به حمایت از اسرائیل در آمدند.

اردوغان همچنین در مورد سیاست‌های جنگ طلبانه نتانیاهو نیز تصریح کرد که وی برای ماندن در قدرت قصد به درازا کشاندن جنگ را دارد.

جنگ لفظی اردوغان و نتانیاهو درباره غزهاردوغان: نتانیاهو دیگر به‌هیچ‌وجه مخاطب من نخواهد بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و ترکیه برضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • عملیات وعده صادق، قدرت دفاعی و امنیتی ایران را نشان داد
  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق
  • عملیات وعده صادق موازنه قدرت نظامی در منطقه را تثبیت کرد
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
  • حمله به صهیونیست‌ها جسورانه بود؛ ایران نشان داد در حمله مستقیم تردید ندارد