Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:07:23 GMT

کنترل خود را بر سرتاسر خاک لیبی بسط می دهیم

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۹۴۶

کنترل خود را بر سرتاسر خاک لیبی بسط می دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، فائز السراج رئیس دولت وفاق ملی لیبی امروز اعلام کرد که دولت وی قصد دارد کنترل خود را بر تمامی اراضی این کشور بسط دهد.

وی با بیان این مطلب افزود: دولت وفاق ملی لیبی هرگز از اجرای عدالت و قانون و محاکمه همه کسانی که علیه شهروندان لیبی مرتکب جرم و جنایت شده اند، چشم پوشی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فائز السراج خاطرنشان کرد: نبرد ما همچنان ادامه دارد و ما به دنبال کنترل خود بر سرتاسر لیبی هستیم.

نیروهای دولت وفاق ملی لیبی امروز توانستند شهر «ترهونه» در جنوب شرق شهر طرابلس را به کنترل خود در بیاورند و با شبه‌نظامیان موسوم به «ارتش ملی لیبی» به رهبری «خلیفه حفتر» مقابله کنند.

کد خبر 4941906

منبع: مهر

کلیدواژه: فایز السراج لیبی ترهونه ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران عراق عربستان سعودی روسیه جورج فلوید فلسطین نژادپرستی سوریه ونزوئلا افغانستان کنترل خود ملی لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اقتصاد: اتفاقی نشدنی تحقق یافت

به گزارش ورزش سه، خاندوزی پس از آنکه دولت ابراهیم رییسی را دولت خاتمه پروژه ناتمام خواند درباره واگذاری دو باشگاه چنین گفت:

همکاری و همدلی ملی رمز غلبه بر موانعی است که به نظر حل نشدنی است و اتفاق به ظاهر نشدنی بیست ساله، امروز تحقق یافت. خیلی نگذشته از زمانی که می‌گفتند زیاد مصوب کرده‌اند اما دولت‌ها اراده‌ای برای واگذاری ندارند اما امروز جشن واگذاری را برگزار کردیم.

وزیر اقتصاد در ادامه گفت: در اسفند ۱۴۰۰ موضوع بورسی شدن دو باشگاه مطرح شد و این نشان می‌دهد که از همان ابتدا اراده دولت بر واگذاری بوده است.

خاندوزی در پایان وعده داد: ان‌شاءالله بتوانیم کمک حال برای حل مشکلات درآمدهای پایدار برای دو باشگاه هم تا سال آینده باشیم.

دیگر خبرها

  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • وزیر اقتصاد: اتفاقی نشدنی تحقق یافت
  • طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید + فیلم
  • (ویدئو) طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی