Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان با توجه به افزایش موارد ابتلا به بیماران کووید ۱۹، افزایش حجم کاری کادر درمان، ابتلای تعدادی از پزشکان و پرستاران و کارکنان درمانی، کمیته تخصصی کووید ۱۹ به صورت اضطراری با حضور مدیر درمان دانشگاه، رئیس مجتمع پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و جمعی از مسئولین برگزار شد.

رئیس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس عصر امروز(۱۶ خردادماه) در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر از کارکنان کادر درمان که تمام توان خود را در طبق اخلاص نهاده اند، گفت: حفظ سلامت و توان کادر درمان و حفاظت فردی آنها  یکی از دغدغه های اصلی ما در کنار ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمد تمدن دار با عنوان اینکه در حال حاضر به دلیل روند افزایشی ابتلا و بستری شدن تعداد زیادی از بیماران، افزایش تعداد بخش های کووید ۱۹،  امکان شیفت بندی پزشکان و پرستاران کمتر و مواجهه آنها با بیماران به طبع بسیار بیشتر شده است، افزود: این روند افزایشی علاوه بر خستگی مضاعف کارکنان، امکان ابتلای هر کدام از آن ها و خارج شدن نیروهای تخصصی از چرخه درمان را در پی خواهد داشت که در پی آن خسارات جبران ناپذیری بر بدنه سلامت استان وارد خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر نیز تعدادی از کارکنان در رده های مختلف اعم از پزشک، پرستار، کارگر و حتی نیروهای پشتیبان و اداری به این بیماری مبتلا شده اند.

وی با بیان اینکه ابتلای نیروهای تخصصی و فوق تخصصی به این بیماری زنگ خطر جدی برای استان است، عنوان کرد: متاسفانه اصول ایمنی و خود مراقبتی در جامعه توسط مردم به صورت کامل رعایت نمی شود.

تمدن دار از جامعه پرستاری خواست که علاوه بر نقش درمانی، رسالت حرفه ای خود که پرستاری بهداشت جامعه است را به انجام رسانده و به عنوان سفیران سلامت در جامعه و خانواده های خود در خصوص لزوم رعایت بهداشت دست، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی گوشزد کنند که البته این وظیفه هر انسان آگاه و هوشیاری است.

 طی این جلسه مدیر درمان دانشگاه پس از شنیدن مسائل مرتبط با افزایش کیفیت خدمت رسانی به بیماران، نیازهای مرتبط با حفاظت فردی کارکنان و نحوه توزیع نیرو توسط  مدیر خدمات پرستاری و مسئولین بخش های کووید ۱۹ مجتمع پیامبر اعظم (ص)، گفت: وجود نیروهای متعهدی همچون شما که در تمامی شرایط همچنان در پی راهکار ارتقای کیفیت خدمات می باشید بسیار ارزنده است.

دکتر صادق اسماعیلی ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات کادر درمان طی این مدت افزود: بدون تردید حفظ سلامت کادر درمان، اولویت اولیه ما در کنار ارایه خدمات درمانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس کادر درمان کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه میناب اظهار داشت: این حرکت سیلی محکمی بر آمریکا و کشورهای مزدور هم‌پیمان اسرائیل و درسی پشیمان کننده برای آنان بود.

وی با تبریک و گرامیداشت هفته سلامت به همه کارکنان خدوم استان هرمزگان بویژه شهرستان میناب گفت: یکی از اهداف شبکه بهداشت و درمان حمایت طلبی پررنگ وضرورت دسترسی مردم به خدمات با کیفیت ومقرون به صرفه است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: هدف دیگر بهداشت و درمان توجه وبرابری سلامت و رفع ناعدالتی اجتماعی در کشور است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی عنوان کرد: اگرخدمات باکیفیت نباشد بیماران استان و شهرستان مجبور می شوند جهت مداوا به استان دیگر سفر کنند ولی اگر خدمات باکیفیت باشد هرگز سفر نمی کنند.

انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود