Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:41:56 GMT

سقوط یک گردشگر از ارتفاعات تفرجگاه آسیاب خرابه

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۹۶۲

سقوط یک گردشگر از ارتفاعات تفرجگاه آسیاب خرابه

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس جمعیت هلال احمر جلفا از سقوط یک نفر از ارتفاعات تفرجگاه آبشار آسیاب خرابه در ۴۲ کیلومتری محور "جلفا-سیه رود" خبر داد.

خلیل فرخنده در تشریح این خبر اظهار کرد: این فرد بر اثر سقوط از ارتفاعات تفرجگاه  آسیاب خرابه دچار مصدومیت و ترومای پیچ خوردگی و دررفتگی و آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مصدوم توسط نجاتگران پایگاه جاده‌ای شهدای مارازاد هلال احمر جلفا امداد رسانی و پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر منتقل شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، وی خطاب به کلیه گردشگران و مسافران شهرستان اظهار کرد: محورهای مواصلاتی شهرستان شلوغ و پر رفت آمد بوده و از رانندگان تقاضا داریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، احتیاط و دقت مضاعف در رانندگی از وقوع حوادث پیشگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت : در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر تصادف دو خودروی سواری وانت نیسان جونیور  دریافت شد .

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند .

 وی در ادامه گفت: این  سانحه  ۳ حادثه دیده و ۱ مصدوم داشت که مصدوم به علت ترومای سر بعد از انجام اقدامات اولیه به مرکز درمانی منتقل شد .

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار از ارتفاعات طارم سفلی
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات آذربایجان‌شرقی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره