Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@14:21:30 GMT

بلاتکلیفی ستاره سابق پرسپولیس در لیگ ستارگان

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۹۸۹

بلاتکلیفی ستاره سابق پرسپولیس در لیگ ستارگان

رئیس باشگاه الشحانیه قطر که در آستانه سقوط از لیگ ستارگان قطر قرار دارد، درباره آخرین وضعیت سرمربی اسپانیایی و بازیکنان خارجی از جمله رامین رضاییان برای فصل آینده توضیحاتی داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مناحی الشمری درباره سرنوشت بازیکنان خارجی الشحانیه به روزنامه الوطن قطر گفته است: ما طبق قرارداد با آنها رفتار خواهیم کرد و ادامه همکاری برای فصل آینده نیازمند اعلام قبلی کادر فنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باشگاه الشحانیه همیشه به دنبال ثبات فنی است و در روزهای آینده وضعیت بازیکنان بومی و خارجی روشن خواهد شد.

الشمری درباره وضعیت ژوژه موریسا، سرمربی اسپانیایی نیز گفته است: به زودی با مورسیا درباره ادامه همکاری برای فصل آینده یا استفاده از او در سمت دیگری جلسه‌ای برگزار می‌کنم. موریسا با وجود نتایج ضعیف الشحانیه در فصل جاری یکی از بهترین مربیان لیگ ستارگان است. او را مربی توانمندی می‌دانم که قادر به تغییر سرنوشت الشحانیه در 5 بازی باقیمانده لیگ ستارگان قطر است.

الشحانیه در حال حاضر با 10 امتیاز تیم قعرنشین جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر است و در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رامین رضاییان لیگ ستارگان لیگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان سابق کشتی:احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند!

عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: سالنی را به من معرفی کردند که فقط ۱۵ میلیارد برای راه‌اندازی هزینه داشت، گفتم احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفته‌اند. - اخبار ورزشی -

بهمن تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به وضعیت بد شغلی‌اش در کرمانشاه اظهار داشت: 4 سال است نیروی شرکتی آتش‌نشانی کرمانشاه هستم، با حقوق خیلی ناچیز. هر بار هم وعده و وعید تغییر شرایط و حقوق را دریافت می‌کنم، اما هیچ کدام انجام نمی‌شود. شهرداری به یک عده کد می‌دهد، اما نوبت من که می‌رسد می‌گویند نمی‌شود؛ حالا اینکه چرا برای من نمی‌شود و برای بقیه می‌شود، نمی‌دانم. ظاهراً خون‌ آنها از من رنگی‌تر است. این همه سال در تیم ملی بودم و در میادین بین‌المللی مدال گرفته‌ام اما گویی اینها هیچ ارزشی ندارد.

وی با گلایه از مسئولان ورزش و هیئت کشتی کرمانشاه در خصوص بی‌توجهی به قهرمانان و عدم واگذاری سالن‌های ورزشی به آنها خاطرنشان کرد: چند وقت بود عده‌ای می‌گفتند از شهرداری یا تربیت بدنی سالن برای خودت اجاره کن، چون اگر خودم بخواهم سالن آزاد کرایه کنم ماهی 50-60 میلیون کرایه‌اش می‌شود که این از توان من خارج است؛ اما سالن‌هایی که از سوی شهرداری و تربیت‌بدنی اجاره داده می‌شود سهمیه قهرمانی ورزشکاران است و باید با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار بگیرد.

تیموری یادآور شد: 3-4 مرتبه این کار را از طریق تربیت‌بدنی پیگیری کردم، خیلی درد داشت که رئیس تربیت‌بدنی استان من را نشناخت و منشی‌اش من را به او معرفی کرد. مگر این استان چند قهرمان و ملی‌پوش داشته که رئیس ورزش آن یکی از این چند نفر را نمی‌شناسد؟ من که ورزشکارم، حتی تنیسورهای استانم را می‌شناسم، چون تعداد قهرمانان استان ما آنقدری نیست که شناختن آنها سخت باشد. بعد من را از این اتاق به آن اتاق پاس دادند و 2-3 تا سوله معرفی کردند. یکی از آنها که برای شهرداری بود، فقط 15 میلیارد تومان هزینه داشت برای اینکه راه‌اندازی شود، گفتم من این رقم را از کجا بیاورم، احتمالاً من را با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفته‌اید! یک سوله دیگر معرفی کردند و گفتند برو این را ببین، سوله که چه عرض کنم، دو تا آهن‌پاره بود، گفتند این را درست کن! آن هم در یک محله پرت کرمانشاه. گفتم کشتی قضیه‌اش با سایر رشته‌ها فرق می‌کند، اکثراً از قشر ضعیف سمتش می‌آیند، سالن باید مرکزیت داشته باشد. بچه کرایه ماشین ندارد تا آنجا خودش را برساند. گفتند شرایط همین است.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی نورسلطان تصریح کرد: سالن‌هایی که باید در اختیار قهرمانان استان قرار بگیرد را به کسانی که خودشان می‌خواهند می‌دهند. کاربری سالن دارابی در کرمانشاه اساساً کشتی است اما آن را به ورزش‌های دیگر داده‌اند. بعد در مورد وضعیت کشتی کرمانشاه می‌پرسند، در این وضعیتی که می‌بینید، همه مقصرند، از هیئت کشتی گرفته تا تربیت‌بدنی و... خود آقایان محبی را می‌گویم، که بیشتر از همه مقصرند. آنها باید دنبال ما بیایند که شرایط شغلی‌ات چطور است، بیا و کنار آن برای کشتی استان وقت بگذار و سالن را مهیا کنند، بعد در 3-4 سال معلوم می‌شود چه می‌کنم و آیا کشتی استان با کمک از قهرمانانش تغییر می‌کند یا نه.

قهرمان آسیا گفت: چند بار به اداره کل ورزش استان رفتم و جوابی نگرفتم، بعد از این همه پیگیری برگشتم سر خوانِ اول، همان‌جایی که بودم و هیچ اتفاقی نیفتاد. حالا فقط امیدوارم در خصوص وضعیت شغلی‌ام تغییری ایجاد شود و دوباره جواب سر بالا ندهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت بد شغلی قهرمان سابق کشتی در کرمانشاه
  • قهرمان سابق کشتی: احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند
  • پیشنهاد 715 میلیاردی الهلال به ستاره سابق اینتر
  • قهرمان سابق کشتی:احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند!
  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • افتخارآفرینی ملی‌پوش جوان ایرانی؛ بازی کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در المپیک
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان